وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تشکیل ستاد حفاظت از دانشمندان

ستاد حفاظت از دانشمندان کشور در وزارت علوم تحقیقات و فناوری تشکیل می شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه شهرکرد گفت: با ساماندهی این ستاد، حفاظت مطلوب تری از دانشمندان علمی کشور صورت می گیرد.



آقای ساداتی نژاد با محکوم کردن ترور دانشمند هسته ای کشور به دست استکبار و رژیم صهیونیستی ، از شهید مصطفی احمدی روشن به عنوان یکی از نخبگان علمی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: شهادت این شهید سند افتخاری برای علم و فناوری کشور است و این ترورها خللی در مسیر توسعه علمی کشور ایجاد نمی کند.

ساداتی نژاد، علم و فناوری را جبهه مبارزه امروز در برابر دشمن عنوان کرد و اضافه کرد: دشمن نمی تواند علم و دانش را ترور کند و علم مانند نوری است که مسیر خود را ادامه خواهد داد و کشور ما در این مسیر راه خود را یافته است و با قدرت ادامه خواهد داد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ترور دانشمندان هسته ای کشور را نشانه عجز و ناتوانی دشمنان در برابر اراده ملت ایران عنوان کرد.

وی افزود: سازمان های حقوقی بین المللی و مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر برخی ادعاهای واهی فعال شده و بیانیه صادر می کنند ولی در برابر این اتفاق در کشور ما زبان در کام گرفته و سکوت کرده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد