وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رونمایی از دستاورد نظامی جدید ایران

این محصول جدید می تواند با مداومت بالای پروازی و با داشتن زیر سیستم های اپتیکی و راداری، حوزه های مورد نظر را تعقیب کرده و برای گشت شناسایی در منطقه مورد نظر نیروهای مسلح کاربرد دارد. قابلیت بارریزی، مهمات ریزی و شناسایی بهتر از دیگر ویژگی های این محصولات جدید است که دارای تمام خصوصیات یک هواپیمای مدرن گشت دریایی هستند.

احمد وحیدی گفت: هواپیماهای جدید گشت دریایی که در صنایع دفاعی تولید شده است مراحل پایانی خود را می گذراند و امیدواریم بتوانیم هر چه زودتر و در یک فرصت مناسب اینها را رونمایی کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت با اشاره به تولید هواپیماهای جدید گشت دریایی در صنایع دفاعی اظهار داشت: هواپیماهای گشت دریایی در حال تولید است و اقدامات و کارشناسی های مربوط به آنها انجام شده است و امیدواریم بتوانیم در یک فرصت مناسب که شاید هم زمان با دهه مبارک فجر باشد، اینها را رونمایی کنیم.  

وی افزود: این محصول جدید می تواند با مداومت بالای پروازی و با داشتن زیر سیستم های اپتیکی و راداری، حوزه های مورد نظر را تعقیب کرده و برای گشت شناسایی در منطقه مورد نظر نیروهای مسلح کاربرد دارد. قابلیت بارریزی، مهمات ریزی و شناسایی بهتر از دیگر ویژگی های این محصولات جدید است که دارای تمام خصوصیات یک هواپیمای مدرن گشت دریایی هستند.

وحیدی همچنین درباره آخرین وضعیت پرتاب کاوشگر حامل محموله زیستی به فضا نیز اظهار داشت: این طرح مراحل پایانی خود را طی می کند و فکر می کنم در آینده نه چندان دور بتوانیم این کاوشگر را به فضا پرتاب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد