وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پیش‌بینی قالیباف درباره انتخابات مجلس

محمدباقر قالیباف شهردار تهران در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه، پیش‌بینی کرد که اصولگرایان معتدل برنده انتخابات مجلس آینده ایران خواهند شد.

به گزارش مهر، محمد باقر قالیباف پیش بینی کرد که، «نامزدهایی که گفتمان آنها عقلانیت و میانه رویی است پیروز خواهند شد». او در مصاحبه ای که اوایل این هفته در دفتر وی صورت گرفت گفت که اگر توانسته باشم به وضوح بیان کنم، مجلس آینده فاقد افراط و تفریط های مجلس در حال اتمام فعلی خواهد بود.

این گفتگو به نقل از فرانس پرس به این شرح است:

محمد باقر قالیباف فرمانده پیشین نیروی هوایی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در سال ۲۰۰۵ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بود. قالیباف همان سال به عنوان شهردار منصوب شد و طبق بسیاری از گزارش ها و برآوردها عملکرد بسیار خوبی در تهران داشته است. کارآمد کردن خدمات، توسعه دادن پارک ها و بهبود زیرساخت های حمل و نقل برای تقلیل یکی از مشکلات اساسی شهر تهران – ترافیک بی نظم، فشرده و آلوده کننده- از جمله خدمات او است.او همچنین از شهرت خلبانی نیز برخوردار است، و برای حفظ مهارت های پرواز خود حداقل یکبار در ماه هدایت یک هواپیمای مسافری را بر عهده می گیرد.

بر اساس پیش‌بینی او نامزدهایی که میانه‌روی و عقلانیت در کلامشان وجود دارد، برنده خواهند شد. او در این گفت: مجلس آینده افراط و تفریط‌های مجلس قبلی را نخواهد داشت. شهردار تهران می‌گوید: مجلس نباید صحنه دعواهای جناحی باشد بلکه باید کشور را به سمت پیشرفت و توسعه ببرد.

قالیباف با اشاره به بدهی دو میلیارد دلاری دولت به سیستم حمل و نقل عمومی تهران گفت: به جرات می‌توانم بگویم که بخش عمده بودجه امسال ما هنوز پرداخت نشده‌است. وی در این مصاحبه کاهش ارزش ریال را یک موج روانی دانست که مورد توجه و نگرانی عموم مردم نیست.

فرمانده سابق ناجا همچنین حمله معترضان به سفارت انگلیس را یک اتفاق دانست و با تاکید بر اینکه معترضان بدون تایید مقامات حکومتی دست به این کار زدند، گفت: امنیت سفارتخانه ها در تهران بسیار بالاست و دیپلمات‌های خارجی و خانواده‌های‌ آنها به راحتی ودر امنیت در شهر تردد می‌کنند.

شهردار تهران درباره پرونده شکایت از سفارت انگلیس به خاطر تخریب باغ قلهک گفت، این پرونده سیر حقوقی خود را طی می‌کند و ما منتظر تصمیم دادگاه هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد