وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

خبرهای ویژه سایت‌های خبری

بی بی سی دروغ هایش را حذف می کند ، مجوز کنگره به اوباما: با عملیات محرمانه علیه مسئولان، ایران هسته‌ای را متوقف کنید ، اعلام مجازات کسانی که برای کیم جونگ ایل گریه نکردند و... از خبرهای ویژه امروز سایت های خبری هستند.

به گزارش سرویس ویژه مهر، سایت‌های خبری هر روز خبرهای گوناگونی را منتشر می‌کنند که برخی از آنها صرفا در حد شنیده‌هاست و ممکن است چندان مبنای محکمی نداشته باشد. در عین حال برخی از خبرهای امروز یکشنبه 25دی ماه 1390 برای اطلاع خوانندگان مرور می‌شود:

علی اکبر جوانفکر به یکسال حبس محکوم شد

به گزارش مشرق، حکم بدوی دادگاه علی اکبر جوانفکر مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و مشاور رییس جمهور اعلام شد. جوانفکر که در حال حاضر مسئولیت سرپرستی موسسه ایران یدک می کشد و رییس جمهوری نیز چندی پیش وی را به عنوان نماینده دولت در شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما منصوب کرد، به اتهام توهین به مقام معظم رهبری به یکسال حبس و پنج سال محرومیت از عضویت در احزاب ، گروهها، انجمن ها و فعالیت های رسانه ای و مطبوعاتی محکوم شد.

بی بی سی دروغ هایش را حذف می کند

به گزارش مشرق نیوز سایت بی بی سی فارسی اقدام به حذف بخش عمده ای از اخبار و گزارش های دروغ خود در برهه انتخابات دهم ریاست جمهوری و فتنه 88 نموده است.

مجوز کنگره به اوباما: با عملیات محرمانه علیه مسئولان، ایران هسته‌ای را متوقف کنید

خبرگزاری فارس نوشت : رئیس کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای در تاریخ 22 نوامبر 2011 (اول آذرماه) به رئیس جمهوری این کشور بر ضرورت انجام هرکاری از جمله عملیات محرمانه علیه مسئولان ایرانی برای توقف برنامه هسته‌ای ایران تاکید می‌کند . شماری از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از جمله پیتر کینگ، رئیس کمیته امنیت داخلی، به بهانه اتهام هالیوودی اخیر این کشور علیه ایران در خصوص ترور سفیر سعودی در آمریکا، در نامه‌ای به کاخ سفید و باراک اوباما رئیس جمهوری این کشور، با حمایت از وی، از او خواستند، برای متوقف کردن ایران هسته‌ای از همه توان و ظرفیت ملی آمریکا استفاده کند.

احمدی روشن توسط موساد ترور شده است

خبرگزاری فارس در خبری آورده: منابع اطلاعاتی غربی به پایگاه اینترنتی مجله تایم گفتند، شهید مصطفی احمدی روشن نیز مانند سه دانشمند هسته ای دیگر ایران که هنگام تردد از منزل به محل کار خود کشته شده بودند، به دست موساد ترور شده است. تایم می افزاید، یک مقام ارشد اسرائیلی با لبخند می گوید: «بله، یکی دیگر! من برای او ناراحت نیستم». این خبر تایم به سرعت در روزنامه های صهیونیستی یدعوت آحارونوت، جروزالم پست، و هاآرتص نیز منعکس شد.

شش‌ماه کار اجباری مجازات کسانی که برای کیم جونگ ایل گریه نکردند

خبرگزاری ایسنا نوشت : بر اساس گزارش رسانه‌ها دولت کره شمالی افرادی را که در مراسم تدفین و عزاداری رهبر سابق کره شمالی، شرکت نکرده و یا سوگواری نکرده‌اند، مجازات می‌کند.  رژیم کره شمالی به شناسایی، دستگیری و مجازات افرادی که در مراسم فوت کیم‌ جونگ ایل، رهبر سابق این کشور سوگواری نکرده‌اند، مبادرت ورزیده و جریمه‌ای برابر با شش‌ماه کار اجباری تعیین کرده است.

دام جدید موساد برای نخبگان ایرانی

به گزارش ندای انقلاب به تازگی رسانه های ماهواره ای وابسته به رژیم صهیونیستی با تهیه تیزری و پرسشهایی در خصوص اینکه آزادی در ایران چگونه است؟ ایران را دوست دارید؟ حکومت اسلامی را قبول دارید؟وضعیت اقتصادی ایران چطور است؟ بواسطه جواب محکم و اساسی و غیره از مخترعین ایرانی می خواهد تا برای زندگی بهتر پیشنهاد اقامت در اسرائیل و ادامه تحصیل در این کشور را با ارائه سوابق و نوع اختراع خود به آدرس معلوم ارسال کنند.

وام میلیاردی بدون ضابطه یک نهاد حمایتی برای فتنه گران

ندای انقلاب آورده: یک نهاد حمایتی در یکی از استانهای کشور وامی به مبلغ ۹.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال به یک واحد تولیدی اعطا کرده است.این نهاد حمایتی برای ضمانت باز پرداخت این وام سنگین به دریافت سفته و چک این واحد تولیدی اکتفا کرده است. گفتنی است یکی از اعضای ارشد و سهام داران این واحد تولیدی از اعضای ارشد ستاد میر حسین موسوی در این استان در جریان انتخابات سال ۸۸ بوده است .

فسخ قرارداد بازیگران قهوه تلخ

قرارداد بازیگران مجموعه «قهوه تلخ» به کارگردانی مهران مدیری فسخ شده است. به گزارش فارس، در پی مسکوت ماندن سرانجام پروژه «قهوه تلخ»، بازیگران این مجموعه ضمن فسخ قراردادهای خود، سر پروژه‌های دیگری حاضر شده‌اند.

احکام محکومیت دو عضو منسوب به جریان انحرافی

خبرگزاری فارس نوشت :  دادگاه دو تن از منسوبین جریان انحرافی که سابق بر این در یکی از سازمان های تحت سلطه این جریان مسئولیت داشته اند ، در آبان ماه جاری برگزار گردیده که اخیرا" حکم قضایی آنان ابلاغ شده است. 

یکی از این افراد که مسئول تشریفات سازمان مذکور بوده در چهار اتهام محکوم شده است. اتهام اول ، جاسوسی برای سرویس های آمریکا ، انگلیس و ایتالیا که در این باره  به 5 سال حبس محکوم شده است. اتهام دوم ، اختلاس توام با جعل که در این زمینه به 5 سال حبس ، انفصال دائم از خدمات دولتی ، رد مال مورد اختلاس و پرداخت 26 هزار یورو جزای نقدی محکوم شده است. اتهام سوم ، تحصیل مال نامشروع است که در این خصوص به پرداخت دو برابر مال تحصیل شده (8 هزار دلار و 60 میلیون ریال ) و رد اصل مال (4 هزار دلار و 30 میلیون ریال) محکوم شده است. اتهام چهارم این فرد رابطه نامشروع بوده که با اثبات آن به 99 ضربه شلاق محکوم شده است.

بنا براین گزارش ، فرد دیگر منسوب به جریان انحرافی که ذیحساب سازمان مذکور بوده در زمینه 3 اتهام محکوم شده است. اتهام اول ، اختلاس که بابت آن به تحمل 4 سال حبس و انفصال دائم از خدمات دولتی و رد مال مورد اختلاس (مبلغ 92 میلیون و 200 هزار ریال) و پرداخت جزای نقدی معادل 2 برابر مال مورد اختلاس محکوم شده است. اتهام دوم وی اخذ رشوه است که بابت آن به تحمل 4 سال حبس ، 74 ضربه شلاق و پرداخت 70 میلیون جزای نقدی محکوم شده است. اتهام سوم ، رابطه نامشروع بوده که بابت آن پس از اثبات به 99 ضربه شلاق محکوم شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد