وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

پیام محرمانه اوباما به رژیم اسرائیل

روزنامه وال استریت ژورنال تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا یکسری پیام محرمانه در خصوص ایران به سران رژیم صهیونیستی ارسال کرده‌ است.



به گزارش «سایت اوباما» به نقل از وال استریت ژورنال، دولت آمریکا از اراده احتمالی اسرائیل برای اقدام نظامی علیه ایران علیرغم مخالفتش نگران است و این به خاطر منافعی است که در سطح منطقه دارد.

این روزنامه در ادامه گفت که باراک اوباما، لئون پانتا وزیر دفاع و دیگر مسئولین رده بالا، یکسری از گزارشات با پیام‌های خصوصی را به رژیم صهیونیستی ارسال کرده‌اند و درباره عواقب حمله به ایران، هشدار و اخطار لازم را به صورت جدی داده‌اند.

این روزنامه همچنین اذعان کرده است ارتش آمریکا به شدت نگران وضعیت نیروهای خود در عراق است که در صورت حمله به ایران، از سوی حامیان ایران در عراق، مورد حمله قرار خواهند گرفت چرا که نزدیک به 15 هزار دیپلمات امریکایی، کارکنان فدرالی و پیمانکاران شرکت‌های آمریکایی هنوز در عراق حضور دارند.

این گزارش می‌افزاید: ایالات متحده به خاطر هراس از ورود مواجهه با ایران به دلیل سیاست‌های اسرائیل، 15 هزار سرباز را در کویت مستقر کرده و یک گروه مقابله با بحرانِ هوایی به خلیج فارس ارسال نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد