وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کاندیدهای وابسته به جریان انحرافی به مردم معرفی می‌شوند‌

دلاور صیامی  در نخستین همایش حامیان ولایت استان لرستان با موضوع میثاق با امام شهدا و رهبری در مسجد صاحب زمان (عج) خرم‌آباد فعالیت تشکل‌های سیاسی و احزاب در کشور را مطلوب ندانست و گفت: منفعت‌طلبی و فقدان برنامه‌ریزی مشکل تشکل‌ها و احزاب سیاسی در کشور است.
وی اظهار داشت: به رغم سابقه 100 ساله حزب و حزب بازی در کشور اما این احزاب به دلیل نداشتن برنامه مدون و نیز منفعت طلبی، کارنامه موفقی نداشته‌اند.
صیامی افزود: احزاب در کشو پیش از برگزاری هر انتخابات طلوع می‌کنند و هنوز انتخابات به پایان نرسیده است، غروب می‌کنند.
دبیر کل حامیان ولایت با اشاره به نزدیکی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به شرکت کنندگان در همایش توصیه کرد در جریان تبلیغات نامزدها، مراقب افراد چند چهره باشند.
صیامی همچنین گفت: متأسفانه تشکل‌ها و احزاب سیاسی در کشور به گونه‌ای عمل می‌کنند، که حتی افراد مؤمن و ولایی را صرف اینکه با افکار آنان هماهنگ نیست طرد می‌کنند، که این شیوه حامیان ولایت نیست.


وی که پیرامون جایگاه ایران در خاورمیانه و بیداری اسلامی، اصولگرایی و وحدت اصولگرایان و نیز حامیان ولایت سخن ‌گفت، از تعیین حقوق مادام‌العمر برای نمایندگان مجلس نیز به شدت انتقاد کرد و گفت: این اقدام مجلس خیانت به خانواده شهدا و افراد ضعیف جامعه است.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت همچنین در خصوص ولایت‌مداری و تبعیت از ولایت نیز گفت: زمانی که ولی فقیه فرمایش می‌کند، فلانی نباید باشد، چرا بر خلاف نظر وی 10 مسئولیت (‌در دولت‌) به این فرد واگذار می‌شود، آیا این‌گونه عمل کردن اطاعت از ولی فقیه است.
صیامی با بیان اینکه تبعیت‌پذیری تعارف‌بردار نیست، افزود: آیا 10 روز قهر کردن و خانه‌نشینی تبعیت از ولایت است.
وی همچنین گفت:‌ مسئله فتنه هیچ وقت نخوابیده و جریان انحرافی نیز با آن هماهنگ شده است و این جریان با اتکا به پول‌های بی‌حساب و کتاب و نیز ابزار ولایت و ارزشی قصد ورود به صحنه انتخابات را دارند، تا به قول خودشان 170 نفر از کرسی‌های مجلس را به خود اختصاص دهند.
صیامی پیرامون فعالیت جبهه حامیان ولایت در جریان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: این تشکل تمام این افراد را شناسایی کرده و به مردم معرفی می‌کنیم.
وی گفت: جبهه حامیان ولایت علاوه بر معرفی نمایندگان مجلس که لایحه حقوق مادام‌العمر را در مجلس امضا کردند، نمایندگان وابسته به جریان انحرافی را نیز معرفی می‌کنیم.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت خاطر نشان کرد: جریان انحرافی با اسم و عنوان‌های ارزشی وارد صحنه شده و باید مراقب این افراد بود.
وی گفت: این جریان ( انحرافی ) در تلاش است تا نامزدهای خود برای نمایندگی مجلس را از طریق سه لایه به صحنه وارد کنند که البته ما همه را شناسایی می‌کنیم.
صیامی گفت: هدف اصلی حامیان ولایت این است، تا برخی نامزدهای انتخابات نهمین دره مجلس شورای اسلامی برای کسب رای و ورود به مجلس شورای اسلامی از مردم استفاده ابزاری نکنند.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت همچنین پیرامون موج بیداری اسلامی درجهان و جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی ایران گفت: دشمن که در هشت سال دفاع مقدس نتوانست ایران اسلامی را شکست دهد با ترفند شبیخون فرهنگی و جنگ نرم علیه نظام وارد صحنه شده است.
وی گفت: دشمن در جنگ نرم 90 میلیارد دلار در اختیار گروه‌های معاند نظام از جمله تروریست‌های شرق کشور و رسانه‌های خارجی فارسی زبان که بیش از 160 رسانه معاند می‌باشند برای ایجاد شکاف در نظام پرداخت کرده است.
وی فعالیت وهابیت عربستان را نیز در این زمینه دانست و گفت: عربستان که از صدر اسلام همواره به اسلام خیانت کرده، علیه ایران اسلامی نیز به طرق مختلف خیانت کرده است.
وی گفت:اختلاف افکنی بین مسلمانان، کار سران خائن و وهابی عربستان می‌باشد، که همچنان ادامه دارد.
دبیر کل جبهه حامیان ولایت همچنین گفت: انزوای رژیم صهیونیستی غاصب در جهان، و تصویب قطعنامه جدید در سازمان ملل علیه صهیونیست غاصب برای آمریکا، انگلیس بسیار گران تمام شده است که این‌ها همه حاصل موجب بیداری اسلامی است، که با الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران در جهان روی داده است.
صیامی افزود: استکبار جهانی در تلاش است تا از موج بیداری اسلامی به نفع خود استفاده کند،اما ملت‌های مسلمان بیدار شده و با الگو پذیری از انقلاب اسلامی ایران که با ساقط کردن رژیم شاهنشاهی، اکنون به پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف علمی در جهان دست یافته، هرگز استکبار به هدف خود دست نمی‌یابد.
وی گفت: استکبار و حامیان وی در تلاش هستند تا با تصویب قطعنامه و طرح موضوع حقوق بشر، به ایران اسلامی فشار وارد کند، امااین‌گونه اقدامات هیچ‌گونه تأثیر بر روند پیشرفت و توسعه ایران اسلامی ندارد.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت همچنین گفت: اقدامات غرب علیه ایران نتیجه قطع منافع آنها از این سرزمین است که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران منافع آنها قطع شد لذا با صدور قطعنامه و موضع تحریم وارد صحنه شده‌اند.








صیامی در خصوص جنبش وال استریت نیز گفت: این جنبش بیداری آزادی در قلب اروپا و آمریکاست که ریشه آن از بیداری اسلامی و انقلاب‌هایی است که در جهان روی داده است.
وی در ادامه به نقش و تأثیر مهم رسانه در تنویر افکار عمومی نیز اشاره کرد و گفت: رسانه مؤثرترین وسیله برای شفاف‌سازی و اطلاع رسانی است، اما باید مراقبت کرد تا رسانه‌ها در جریان انتخابات با پول فلان مسئول به خطا نروند.
وی تجدید میثاق با شهدا و رهبری را هدف همایش حامیان ولایت استان لرستان که در مسجد صاحب‌الزمان (عج) خرم‌آباد برگزار شد عنوان کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد