وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

از رسانه ملی می خواهیم میزگردی با حضور طرفین برگزار کند

شهردار تهران با اشاره به اینکه با گذشت 9 ماه از سال حتی یک ریال یارانه بلیت به مترو پرداخت نشده در حالی که باید تاکنون حداقل دو سوم بودجه مصوب را پرداخت می کردند ، گفت : ما می خواهیم که رسانه ملی میزگردی را برگزار کند تا طرفین بیایند و مستندات و حرف های خود را مطرح کنند و در نهایت مردم قضاوت کنند

دکتر محمد باقر قالیباف در حاشیه مراسم بهره برداری از 42 دستگاه واگن مترو در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد : یارانه بلیت صرف هزینه های نگهداری تعمیرات و دستمزد ها در مترو می شود و قیمت تمام شده هر سفر کاملا مشخص است.

وی ادامه داد : وقتی که از ما می خواهند که قیمت واقعی و آزاد هر سفر را از مردم نگیریم و مجموعه دولت تصویب می کند که بخشی از هزینه ها را شهرداری و بخشی دیگر را خود دولت پرداخت کند باید این یارانه ها به موقع و به طور کامل پرداخت شود و مترو دچار مشکل نشود.

وی افزود: از اول فروردین ماه ما به طور منظم و مانند همیشه نسبت به جابه جایی مسافران در مترو اقدام کرده ایم در حالیکه با گذشت نه ماه از سال یارانه ای از سوی دولت پرداخت نشده است.

شهردار تهران اضافه کرد: بحث یارانه ها مانند فعالیت های عمرانی نیست که بگوییم اگر اعتبارات پرداخت نشد پروژه را متوقف می کنیم ما حتی نمی توانیم یک لحظه قطارها را دیرتر اعزام کنیم و اگر حتی یک دقیقه تاخیر در قطارها داشته باشیم مردم در ایستگاه ها دچار مشکل می شوند.

قالیباف اظهار کرد : من نباید در بحث یارانه ها قضاوت کنم بهتر است رسانه ملی بیاید میزگردی را برگزار کند تا طرفین مستندات و حرف های خود را مطرح کنند و در نهایت مردم قضاوت کنند.

وی ادامه داد: وقتی قانونی مصوب می شود همه باید قانون را اجرا کنیم اما مهمترین معضل امروز این است که بعضی ها به قانون احترام نمی گذارند که این بدعتی خطرناک است .

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقرر است تا پایان سال در مجموع 400 واگن جدیدی به مترو اضافه شود، گفت: تاکنون 162 واگن از مجموعه این واگن ها وارد خطوط شدند که حدود 50 درصد از مجموع واگن ها می شود که امیدواریم 50 درصد باقیمانده نیز تا پایان سال وارد خطوط شوند.

قالیباف افزود: اگرچه این روزها کار کردن با بانک ها سخت تر شده و به ما سختگیری بیشتری می کنند ولی در تلاشیم تا به تعهدات خود عمل کرده و مشکلات را از سر راه برداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد