وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

باید همه برای آرامش سیاسی جامعه و ایجاد وحدت تلاش کنیم

نخستین همایش نخبگان حامیان ولایت عصر چهارشنبه در تهران برگزار شد.

مرتضی طلایی ـ عضو شورای شهر تهران ـ در این مراسم گفت: باید همه برای آرامش سیاسی جامعه و ایجاد وحدت و همدلی تلاش کنیم.

او با بیان این که خرد سیاسی در بستر آرامش سیاسی می‌تواند رشد کند، افزود: نخبگان سیاسی و گروه‌های ولایت‌مدار و اصولگرا باید برای آرامش سیاسی کشور تلاش کنند چرا که در پرتو خرد سیاسی می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم.

طلایی خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم یک حزب الهی و اصولگرایی واقعی باشیم باید کارآمدی نظام را جهت تامین نیازهای مادی و معنوی بالا ببریم و این تنها با عمل امکان‌پذیر است نه با شعار.



وی بالا بردن بصیرت و آگاهی سیاسی ـ اجتماعی مردم را وظیفه نخبگان جامعه خواند و تاکید کرد: نخبگان باید راه بعثت را تبیین کنند و جامعه را در مسیر بعثت و غدیر هدایت کنند.

طلایی با اشاره به این که ظهور و بروز عرفان‌های کاذب برای ایجاد انحراف در تفکر انتظار است، یادآور شد: نگاه به شرایط و زمان داشتن بسیار مهم است و باید زمان و موقعیت خود را به خوبی بشناسیم چرا که در غیر این صورت نمی‌توانیم به تکلیف خود عمل کنیم.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به حوادث منطقه نیز گفت: امروز شاهد تحقق وعده‌های امام (ره) هستیم و مردم سطح جهان به برکت انقلاب اسلامی و خون پاک شهیدان بیدار شده‌اند.

او خاطرنشان کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای خارج کردن این بیداری‌ها از مسیر خود و به انحراف کشاندن آن انجام می‌دهد و با فشارهای سیاسی، اقتصادی و ... به دنبال آن هستند که به کانون و الهام‌بخش این بیداری آسیب بزنند و آرامش کشور را در هم ریزند و وظیفه نخبگان توجه به همین نکته است.

طلایی گفت: آن چه از مجموعه فرمایشات مقام معظم رهبری می‌توان به‌دست آورد این است که همه ما مکلفیم برای آرامش سیاسی جامعه و ایجاد وحدت و همدلی تلاش کنیم.

وی نخبه را به عنوان کسی که می‌تواند در جامعه تاثیرگذار باشد و افکار دیگران را تحت تاثیر قرار دهد معرفی کرد.

در پایان این مراسم که برخی از هنرمندان مانند سلحشور ـ کارگردان ـ حضور داشتند از نخبگان علمی، ورزشی، هنری، سیاسی، رسانه و خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان تقدیر شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد