وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

داوود احمدی نژاد:اطاعت از رهبری فتنه‌ها را خنثی می‌کند

داوود احمدی‌نژاد دبیر کمیته دائمی پدافند غیر‌عامل کشور در جلسه شب گذشته جمعیت حامیان ولایت با بیان اینکه ملت ایران به برکت نظام الهی در دنیا جایگاه ویژه‌ای یافته است، گفت: جایگاه کنونی نظام جمهوری اسلامی جایگاهی است که انبیای الهی خواهان آن بوده‌اند.

 


وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی بدون صرف هزینه و یا استفاده از سلاح، بسیاری از قله‌های جهان را فتح کرده است، اظهار داشت: سلطه‌گران جهان فکر می‌کنند که با پول و جنگ می‌توانند جهان را فتح کنند اما جمهوری اسلامی با وحدت، همبستگی، ایمان، اخلاص و اخلاق جهان را فتح می‌کند.

دبیر کمیته دائمی پدافند غیر‌عامل کشور اظهار داشت: اینکه مردم ایران پروانه‌ای حول شمع ولایت هستند، موجب الگو شدن جمهوری اسلامی در جهان است که این به دلیل فطرت پاک انسان‌ها است.



احمدی‌نژاد با اشاره به گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی تأکید کرد: ولایتمداری و ایثارگری ملت ایران در برابر فتنه‌گری دشمنان موجب شکست آنها تاکنون شده است.



وی با بیان اینکه آمریکا در رأس دشمنان جمهوری اسلامی قرار دارد، گفت: قبل از انقلاب هر فردی این اجازه را به خود می‌داد که به ملت ایران ناحق بگوید ولی اکنون مردم ایران در جایگاهی قرار دارند که با وحدت خود در مقابل آمریکا قرار می‌گیرند و ارزشی که ملت پیدا کرده به خاطر وحدت است.

دبیر کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور ‌افزود: وحدت موجب شده که فردی سعی در اجرای فرمان امام(ره) در کشتن سلمان رشدی ‌دارد که اسم کشور وی را نیز تاکنون نشنیده‌ بودیم.


احمدی‌نژاد ‌‌فتنه‌گران را مرده خواند و ‌گفت: در نظامی که کیفر‌خواست آن‌را جامعه تعیین می‌کند، فتنه‌گران دیگر وجود خارجی ندارند؛ چقدر زیباست که قبل از اقدام دستگاه قضایی ملت کیفرخواست صادر می‌کند و آن‌ها در هر کجای دنیا که باشند، امنیت ندارند.

وی با بیان اینکه برای مقابله با فتنه‌های آینده باید تدبیری اندیشید، تصریح کرد: اکنون جریانی در حال به وجود آمدن است که با استفاده از انتخابات آینده مجلس سعی در حمله به انقلاب را دارد.

دبیر کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: رهبری زمانی فرمودند که طبقه نوخاسته اقتصادی در کشور شکل گرفته است؛ اکنون آنها که در انتخابات قبلی بسیار هزینه می‌کردند تا عوامل خود را به مجلس بفرستند، اکنون سرمایه‌های آنها چند برابر شده که باید در مقابل آن تدبیری داشت تا در مقابل فتنه آینده و همچنین سوءاستفاده از پدیده اجتماعی انتخابات، گوی سبقت را از آنها گرفت.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه بعضی از اعضای انجمن حجتیه که اکنون به "راه حقیقت " تغییر نام داده‌اند، جریان فتنه آینده را خلق می‌کنند، اظهار داشت: این جریان در صدد این است که کشور را دچار تزلزل کرده و با افراد مبتذل ارتباط برقرار کند.

وی تصریح کرد: ما انقلاب کردیم که به مرد و زن مؤمن امکانات برسد نه اراذل و اوباش؛ ما خواستیم که خدا را در چهره مؤمنان ببینیم ولی اکنون باید عکس آن را دید.

دبیر کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: خداوند و هیچ کدام از انبیاء الهی به علم برتری نداده‌اند چرا‌که علم ابزار است و در واقع معرفت برتری دارد.

احمدی‌نژاد با اشاره به تلاش این جریان برای به چالش کشیدن منطقه، گفت: برای این کار گفتند که رسول‌الله ایرانی است؛ ‌اگر پیامبر اسلام(ص) ایرانی باشد، ‌چه مشکلی از مسلمانان حل می‌کند؛ به جز اینکه مشکل را می‌افزاید و همبستگی را دچار چالش و تفرقه می‌کند.

وی با بیان اینکه عوامل دشمن را باید از شگرد‌های آنها شناخت و از شگرد آنان به وجودشان پی برد، تصریح کرد: در غیر این صورت از چهره افراد نمی‌توان به این حقیقت دست یافت.

دبیر کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور در ادامه تصریح کرد: آنها برای ایجاد انحراف در جهان می‌گویند ما در راستای فرهنگ کوروش که دنیا را فتح کرده، می‌خواهیم دنیا را فتح کنیم؛ این در صورتی است که پس از گذشت 32 سال از پیروزی جمهوری اسلامی که نظام قوام گرفته است، باید هر کسی در جایگاه خود صحبت کند و اگر قرار باشد در مورد مکتب صحبت شود، باید ولایت در مورد آن صحبت کند.

احمدی‌نژاد در ادامه اظهار داشت: در خصوص احکام الهی حوزویان باید صحبت کنند نه اینکه فردی که چیزی نمی‌فهمد، بگوید موسیقی حرام نیست،‌ البته مجتهد نیز باید حدود احکام الهی را از دین استخراج کرده‌ باشد.

وی افزود: تا زمانی که سرباز ولایت باشیم، فتنه‌ها خنثی می‌شود و مردم اطاعت از ولی را در طول 32 سال گذشته نشان داده‌اند.

دبیر کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور در خاتمه تأکید کرد: یکی از دلایل صحت این موضوع رأی چند میلیونی مردم به فردی بود که پس از سخنرانی ولایت این رأی به 500 هزار نفر کاهش پیدا کرد و این 500 هزار نفر که به خیابان‌ها آمده بودند نیز پس از خطبه‌های رهبری در نماز جمعه به 5 هزار نفر کاهش پیدا کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد