وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سیدشهاب‌الدین صدر: کسی که در برخورد با فتنه تردید کند اصولگرا نیست

سیدشهاب‌الدین صدر نایب رییس  مجلس شورای اسلامی  در نشست هفتگی حامیان ولایت اظهار کرد: این‌که عده‌ای ۲۵ بهمن، روزی که امام به مهدورالدم شدن سلمان رشدی فتوا داده است را برای راهپیمایی انتخاب کردند توطئه‌ای در حد انگلیس، آمریکا و اسرائیل است و الا از چهار مغز پوسیده این کار صادر نمی‌شود و این کار سران فتنه و همان‌هایی است که کودتای نوژه، طبس و جنگ را طراحی کردند.

صدر افزود: امروز فتنه که به نظام ضربه می‌زند و منافع ملی را تهدید می‌کند هیچ ویژگی ندارد جز این‌که یک حرکت ضددینی و ضدانقلابی است، لذا از سر کسانی که دوپهلو حرف می‌زنند یا سکوت می‌کنند نمی‌شود گذشت و آنها مقصرند.

وی با هشدار به این‌که “مگر کسی می‌تواند سر انقلاب معامله کند” ادامه داد: هر کس در محکومیت فتنه کوتاهی و سکوت کند محکوم است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین، گفت: ما از تاریخ عبرت گرفته‌ایم و هر حرکتی که به سمت خیمه اسلام و ولایت جهت‌گیری کند مردم به صحنه می‌آیند.

وی با اشاره به جمله‌ای مبنی بر این‌که “ما افتخار می‌کنیم که امام در بستر بیماری از دنیا رفت” افزود: اگر دشمن به خیمه ولایت دسترسی پیدا کند یعنی ما کوتاهی کرده‌ایم و جهت‌گیری فتنه در همین راستاست و تمام شعارهای دیگر آن‌ها برای فریب افکار مردم است.

صدر تاکید کرد: حرکت‌های مختارگونه دل ما را شاد می‌کند ولی جلوی واقعه را نمی‌گیرد، انجام تکلیف در زمان خود باید صورت گیرد.


نایب رییس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این‌که جرم سران فتنه و همدستان آن‌ها بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: این مباحث سیاسی نیست بلکه با حیثیت دین و اسلام بازی می‌کنند. دستگاه قضا که جرم سلاح سرد را با سلاح گرم یکی می‌داند و در تبیین مجازات جلو آمده است دیگر موضوع سران فتنه خیلی واضح است. حالا نخست وزیر و رییس مجلس بودند که بودند این بساط باید جمع شده و فتنه کور شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، افزود: هر قاضی منصفی که با الفبای قضاء آشنا باشد اگر به پرونده این‌ها نگاه کند می‌داند که باید اشد مجازات برای آن‌ها نوشته شود چرا که خون‌های زیادی به گردن آنهاست.

وی خاطرنشان کرد: تمام کسانی که دل در گرو انقلاب، امام و رهبری دارند نباید مسامحه و مماشات کنند چرا که این قصه از مرزهای خود عبور کرده است و دستگاه قضایی باید برخورد جدی کند.

صدر افزود: این قصه عادی نیست که بعد از ۲۲ بهمن، درست زمانی که مردم دیگر کشورها به ایران دل بسته‌اند و امیدشان به جمهوری اسلامی است دست به این اقدام بزنند، بلکه می‌خواهند ایران را مخدوش کنند تا دیگران ناامید شوند. باید مراقب بود چراکه برای دستاوردهایمان خیلی هزینه کرده‌ایم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه، گفت: مجلس طیف‌های مختلفی دارد اما اکثریت قاطع به سریع‌ترین شکل موضع گرفتند و درخواست اشد مجازات کردند و کمیته‌ای جهت ارایه گزارش در مورد فتنه در فرصت زمانی کوتاه تشکیل شد.

وی با بیان این‌که کسی که در برخورد با فتنه و محکوم کردن آن تردید کند اصولگرا نیست”، افزود: با توجه به جمعیتی که در مجلس بودند بیش از ۲۲۰ نفر محکومیت افراد را امضا کردند و تنها ۱۸، ۱۹ نفر امضا نکردند که قابل دفاع نیست.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تعدادی از جناح اقلیت هم امضاء کردند که قابل توجه است و همه جز ۲۰، ۳۰ نفر شعار دادند مجلس وضعیت خوبی دارد و موضع ما برخورد جدی است چرا که دیگر غیرقابل گذشت است و صبر مردم لبریز شده است.

صدر همچنین گفت: در این میان برخی مذاکره می‌کردند که این‌ها نیز محکومند چراکه مردم در نهم دی پاسخ همه آنهایی که کوتاهی کردند را دادند.

وی تاکید کرد: باید با بصیرت و وحدت توطئه‌ها خنثی شوند و اختلاف سران سه قوه باید با مراقبت و انسجام حل شود چراکه امروز ایران فقط برای ما نیست.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: بعضی به خاطر اختلاف سلیقه دستاوردهای انقلاب را درست نمی‌بینند، حالت اقتدار انقلاب است که جوان‌ها را به خود جذب می‌کند وقتی امام حرف می‌زد همه جوان‌ها احساس غرور می‌کردند.

وی با بیان این‌که “شعار اسلام در زمینه فرهنگ شعار کشورگشایی است” ادامه داد: دولت دوم خرداد تبلیغ می‌کرد ولی حرکت‌آفرین نبود. شعارهای ما باید منتشر شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، همچنین با بیان این‌که فریاد امام و فریاد رهبری جاذبه دارد، خاطرنشان کرد: اگر یک کشور در دنیا استقلال داشته باشد جمهوری اسلامی ایران است.

صدر همچنین اظهار کرد: پیش از انقلاب، ایران از نظر اقتصادی، فرهنگی، علمی و سیاسی در وضع نامطلوبی قرار داشت، طوری که به لحاظ سیاسی افتخار رژیم گذشته این بود که ژاندارم منطقه است.

وی افزود: با ظهور امام و پیروزی انقلاب، اتفاق جدیدی رخ داد و همه معادلات جهان بهم ریخت.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با ظهور انقلاب حکومتی در قرن بیستم تاسیس شد که بر اساس دین می‌خواهد جامعه را اداره کند و ادعا دارد که دین می‌تواند حکومت را اداره کند و پاسخگوی همه چالش‌ها باشد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین خطری که آمریکا و شوروی با آن مواجه بودند، دین بود، سکولاریزم به معنای بی‌دینی نیست بلکه می‌گوید دین خوب است اما یکشنبه‌ها و فقط در کلیسا، ولی انقلاب آمد و دین را در وسط جامعه قرار داد.

وی افزود: این‌که غرب و آمریکا از فکر ما آسوده نمی‌شوند به این دلیل است که اگر این تفکر در کشورهای دیگر بسط پیدا کند باید بساط‌شان را جمع کنند.

صدر در پایان تاکید کرد: دستاوردهای بزرگی مانند استقلال و آزادی داریم اما همه این‌ها در اتکاء و اتکال به دین و اسلام است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد