وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رضایی:باصرف نظر از شکایت شخصی، مطالبات مردم را پیگیری می کنم

من از مسیر قانونی، تمامی شکایت های مردمی و لطمات وارد شده به آنان و نظام را دنبال خواهم کرد و انشاالله تا به نتیجه رسیدنشان پیگیر خواهم بود، اما لازمه این کار این بود که بگویم من به دنبال منافع شخصی نیستم و باید در عمل ثابت می کردم به همین دلیل نامه منصرف شدن من از پیگیری شکایاتم به شورای نگهبان در واقع سلب جنبه شخصی از این شکایت بوده است.

من از شکایت های شخصی خودم نسبت به انتخابات آن هم از شورای نگهبان منصرف شدم ولی این به معنای انصراف از پیگیری شکایتهای مردم و اجحافاتی که به نظام شد نیست، چنانچه در هفته های اخیر هم به مردم ظلم شده است و هم نظام جمهوری اسلامی تضعیف شده است.

به گزارش خبرنگار" تابناک" دکتر محسن رضایی با بیان جملات فوق در میان جمعی از طلاب حوزه های علمیه افزود: من شخصا از هیچ شخص و نهادی شکایت ندارم زیرا نیتم از ورود به این عرصه شخصی نبوده است که اکنون به دنبال پیگیری حقوق شخصی خودم باشم، اما ظلمهایی که در این مدت به مردم و نظام جمهوری اسلامی شده است را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.

محسن رضایی که این سخنان را در پاسخ به پرسش یکی از حاضرین در خصوص انصراف وی از شکایات انتخاباتی اش بیان داشت در ادامه گفت: من از مسیر قانونی، تمامی شکایت های مردمی و لطمات وارد شده به آنان و نظام را دنبال خواهم کرد و انشاالله تا به نتیجه رسیدنشان پیگیر خواهم بود، اما لازمه این کار این بود که بگویم من به دنبال منافع شخصی نیستم و باید در عمل ثابت می کردم به همین دلیل نامه منصرف شدن من از پیگیری شکایاتم به شورای نگهبان در واقع سلب جنبه شخصی از این شکایت بوده است اما به هیچ وجه از پیگیری مطالبات مردم و اجحافاتی که در این مدت به آنها شده است دست بر نخواهم داشت و اقدامات تمام کسانی که موجب تضعیف نظام جمهوری اسلامی شده اند و به مردم ظلم کرده اند را پیگیری خواهم کرد.

 وی افزود: مسئله مهمتر از انتخابات جان، مال و ناموس مردم و اعتبار و حیثیت جمهوری اسلامی است که طی هفته های اخیر آسیب دیده و باید کاری کرد که جلوی این خسارات گرفته شود.

دکتر رضایی در ادامه گفت: مگر ما نتیجه انتخابات را برای چه می خواستیم؟ مگر هدف ما از ورود به انتخابات به غیر از رفاه مردم، توسعه و امنیت کشور و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است؟ حال که به آبرو و جان و مال مردم آسیب وارد شده و حیثیت و اعتبار جمهوری اسلامی در داخل و خارج از آن خدشه دار گردیده است، جلوگیری از ادامه این وضعیت که به ضرر مردم و نظام تمام می شود مهمتر از نتایج انتخابات است و لذا باید برای رضای خدا صبر نموده و از منافع شخصی گذر کرده ولی منافع مردم و نظام را به صورت قانونی دنبال نمائیم، بنابراین من و نیروهای انقلاب وظیفه خود می دانیم که جلوی این خسارات را گرفته و از منافع شخصی خود بگذریم.

وی در پایان گفت: من از همه هوادارانم می خواهم همانطور که در انتخابات مرا همراهی کردند در این تکلیف جدید هم که جلوگیری از خسارت به مردم و بی اعتبار شدن نظام جمهوری اسلامی است کمک کنند و همراه من باشند چرا که ما باید امنیت، آرامش و وحدت را به جامعه برگردانده و منافع از دست رفته مردم را به آنها بازگردانیم چراکه من همیشه با مردم بوده و با آنها خواهم ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد