وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ری‌شهری: بزرگترین حق، حفظ نظام است

آیت‌الله محمدی ری شهری گفت: تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری در خطبه‌های نمازجمعه تهران وظیفه شرعی و ملی تمامی علاقه‌مندان به ایران و اسلام است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی حج افزود: بی‌شک هرگونه موضع گیری در برابر فرمایشات ایشان موجب خدشه دارشدن وحدت ملی به سود دشمنان ایران و انقلاب و به زیان همه جریان‌های علاقمند به امام و استقلال ایران خواهد بود.



سرپرست حجاج جمهوری اسلامی تصریح کرد: همه کسانی که برای احقاق حق تلاش می‌کنند، باید توجه داشته باشند که بزرگترین حق، حفظ نظام اسلامی است که به فرموده امام اوجب واجبات است و اگر این حق ضربه ببیند دیگر هیچ حقی قابل استیفا نخواهد بود.

آیت‌الله محمدی ری شهری در تبیین وظایف گروه‌ها و جناح‌های سیاسی در شرایط حساس کنونی گفت: ضروری است همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی نیز طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب ضمن حفظ وحدت ملی، با پیگیری امور خود از راه‌های قانونی، آشوبگران و تشنج خواهان داخلی و خارجی را از حمایت خود ناامید کنند.

نماینده ولی فقیه افزود: بدیهی است وظیفه ملی و شرعی و قانونی شورای نگهبان و مسئولان اجرایی انتخابات به کارگیری همه توان برای تنویر افکار عمومی و پاسخ دادن به شبهات معترضین است.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: ملت مومن و هوشیار ایران بویژه نخبگان سیاسی در شرایط سرنوشت‌ساز کنونی مانند همیشه دشمنان ملت را از خود مایوس کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد