وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شورای نگهبان با دقت تمام شکایات واصله را بررسی خواهد کرد

دبیر شورای نگهبان در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب با اشاره به بررسی نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در این شورا تاکید کرد: شورای‌نگهبان بر حسب ارشادات حضرتعالی و وظیفه قانونی خود، آمادگی کامل دارد بر حسب وظیفه قانونی خود به دقت در فرصت قانونی به شکایات واصله رسیدگی و اعلام نتیجه نماید.


 متن نامه آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان به این شرح است:

بسمه‌ تعالی
مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (دام ظله العالی)
سلام علیکم

شکر خدای بزرگ مهربان را که مردم شریف ایران را در نهضت اسلامی‌شان، از آغاز تا به امروز به پیروزی‌های چشمگیری نایل فرمود و در طول سی سال گذشته هرگاه دشمنان بدخواه اسلام و مسلمین، خواستند آتش برافروزند و آسیبی به این انقلاب برسانند آنها را ناکام و رسوا کرد.

انتخابات اخیر، جلوه دیگری از عنایات الهی بود که با گذشت سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم عظیم الشأن ما با حضور بی‌سابقه در سر صندوق‌ها، آرای چهل میلیونی خود را به صندوق ریختند، ندای رهبر عزیزشان را لبیک گفتند و همه را مبهوت کردند.

بحمدالله آگاهی این مردم هوشیار و سخنان حیاتبخش و دشمن شکنانه رهبر عزیز در خطبه جمعه با حضور میلیونی نمازگزاران که همه دلها را شاد کرد و قلبها را سکینه و آرامش بخشید، فتنه‌ها را خاموش و توطئه‌ها را خنثی ساخت و نقش رهبری را در حراست از انقلاب و حمایت از مردم شریف به نمایش گذاشت.

ما به حکم وظیفه شرعی و عقلی مراتب تقدیر و تشکر فراوان خود را از حضرتعالی و از این امت اسلامی علوی ابراز داشته وظیفه خود می‌دانیم خداوند قادر متعال را بر این نعمت عظما سپاس گوییم و علو درجات امام عزیز و بقای عمر با عزت و سلامت خلف صالح آن حضرت را مسئلت داریم.

شورای‌نگهبان بر حسب ارشادات حضرتعالی و وظیفه قانونی خود، آمادگی کامل دارد بر حسب وظیفه قانونی خود به دقت در فرصت قانونی به شکایات واصله رسیدگی و اعلام نتیجه نماید.

امیدواریم نتایج نهایی مورد رضایت خداوند متعال، مقام معظم رهبری و مردم عظیم الشان ایران قرار گیرد. ان شاء الله.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد