وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح درباره انتخابات

پیروزی بزرگ ملت ایران در کسب حد نصاب انتخابات دهم ریاست جمهوری، برگ زرینی است که بایستی امنتی ملی کشور را در مرتبه ای اعلا حفظ و صیانت نماید.

ستاد کل نیروهای مسلح با فصل الخطاب خواندن رهبری معظم انقلاب اسلامی، تبعیت کامل همگان نسبت به فرمایشات مقام عظمای ولایت و رهبر عزیز را، اصلی ترین آموزه دین و اصل مترقی ولایت فقیه در اسلام ناب محمدی (ص) می داند.

به گزارش «فردا» و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ستادکل نیروهای مسلح، در این بیانیه آمده است: پیروزی بزرگ ملت ایران در کسب حد نصاب انتخابات دهم ریاست جمهوری، برگ زرینی است که بایستی امنتی ملی کشور را در مرتبه ای اعلا حفظ و صیانت نماید و لذا لحظه ای نباید نسبت به دسیسه های دشمن برای بر هم زدن این توانمندی بی نظیر، دچار غفلت و خمودی گردید.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: تلاش برای تلخ کردن حلاوت و شیرینی موفقیت حاصله از نتایج انتخابات ریاست جمهوری که با برخی اقدامات هنجارشکنانه و تحرکات غیرقانونی در کنار فعالیت های سیاسی و امنیتی و اجتماعی، قبل و بعد از انجام رای گیری ظهور و بروز یافت، گویای این واقعیت است که هوشیاری همیشگی مردم و تقویت سامانه های لازم مدیریتی و آماده باش همیشگی برای مقابله با حملات و تهاجمات نرم دشمن در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی از وظایف مهم دستگاه ها برای دفاع از آرامش و امنیت مردم و کشور به حساب می آید.

ستاد کل نیروهای مسلح در پایان بیانیه خود ضمن قدردانی از حضور تعیین کننده مردم تهران در میعادگاه نماز جمعه 29 خرداد ماه و دعوت همگان به تبعیت از قانون، هرگونه اقدام تفرقه آمیز را بر خلاف امنیت ملی کشور و حرکت در راستای خواست استکبار و نیز عملی بر خلاف بازدارندگی تهدید دشمنان کشور دانسته، تجدید عهد خود با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا را اعلام می دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد