وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

بیانیه آشوریان ایران : آشوبگری جفا به تمام ملت است

انجمن آشوری های تهران و اتحاد انجمن های آشوری ایران به مناسبت انتخابات اخیر بیانیه ای منتشر و در آن با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرده است: آحاد میهن مان چشم به گشودن گره های احتمالی از مجراهای قانونی است.

به گزارش خبرگزاری مهر متن بیانیه به این شرح است:

انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با خیل عظیم و میلیونی ملت ایران، یک بار دیگر نشان داد که ایرانیان با دلبستگی به تمامی رخدادهای میهن مان پس از پیروزی انقلاب بزرگ و شکوهمند حضوری سترگ و حماسه ساز دارند.


با تاسف رخدادهای آشوب ساز پس از آن حماسه بی همتا سبب دل نگرانی جامعه پرشور و انقلابی میهن مان شد. تردیدی نیست همچنان که دشمن در کمین نشسته مترصد هر اشتباه یا خطا یا ناروایی و شکاف  میان آحاد میهن مان است، خرسند از هر بلوا و آشوب و جفای ما به یکدیگر است.

همچنان که رهبری جمهوری اسلامی ایران تاکید داشتند، هر نارسایی با کمبود و کاستی تنها از راه قانون می باید دنبال و حل شود، آحاد میهن مان چشم به گشودن راه و گره های احتمالی از مجراهای قانونی است.

جامعه جهانی آشوری که در انتخابات دهم ریاست جمهوری همانند تمامی انتخابات گذشته حضور گران و تعیین کننده داشت ، امید دارد که با مسالمت و دوراندیشی و تحلیل و بررسی و گفتمان مسئولان ، سوءتفاهم های پیش آمده میان نامزدهای انتخاباتی حل شود.

جامعه جهانی آشوری تردید ندارد که این بار نیز نظام میهن مان از این آزمون سربلندی و سرافراز خواهد گذشت.

با تهنیت و تبریک به تمامی دولتمردان و مسئولان نظام و آحاد ملت ایران برای حضور میلیونی در این انتخابات آرزومند است که چنان همیشه ملت بزرگ ایران ظفرمند و پیروز در صحنه های جهانی قد علم کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد