وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعترافات 2 تن از منافقین بازداشت شده در اغتشاشات اخیر

3 ماه در مقر منافقین آموزش‌ آتش‌زدن اتوبوس و حمله به پایگاه‌ها را دیدم

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، 2 تن از منافقین بازداشت شده در اغتشاشات اخیر تهران پس از اعتراف به ارتباط مستقیم با گروهک تروریستی منافقین اظهار داشتند که این گروهک تروریستی آنان را برای آشوب و اغتشاش پس از برگزاری انتخابات در ایران آماده کرده بودند.
یکی از این منافقین بازداشت شده در اعتراف خود اظهار داشت: من 3 ماه در مقر اشرف ـ مقر گروهک منافقین در عراق ـ بودم و در آنجا آموزش‌هایی مانند استفاده از سلاح، آتش‌زدن اتوبوس و حمله به پایگاه‌ها را دیدم.
یکی دیگر از این منافقین نیز در اظهارات خود با اشاره به ارتباط مستقیم با گروهک منافقین در انگلیس گفت: فردی بنام زهره مداوم از لندن با من تماس می‌گرفت و پیگیری مسائلی همچون آتش زدن مراکز دولتی و جنگ مسلحانه را از من جویا می‌شد که من نیز آن را انجام می‌دادم.
اعضای بازداشت شده گروهک منافقین در اغتشاشات اخیر اطلاعات وسیعی بیان کردند که پشت پرده و جزئیات بسیاری از طراحی‌های آشوب‌های اخیر را مشخص می‌کند و در آینده نزدیک به اطلاع عموم خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد