وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

سیداحمدخاتمی:اعلام به راهپیمایی با نهی صریح رهبری ضدیت با ولایت است

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: رهبر معظم انقلاب در خطبه دوم نماز جمعه امروز تهران اعلام کردند باید تظاهرات خیابانی به پایان برسد، معنای سخنان معظم له آن است که از این پس اعلام به راهپیمایی، ضدیت با ولایت فقیه است.

آیت الله "سید احمد خاتمی" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ولی فقیه در فرمایشات خود صریحا همگان را از برپایی راهپیمایی در خیابان ها نهی کردند.
وی اظهار داشت: محور بیانات ایشان این بود که انتخابات برای آن است تا وزن ها مشخص شود؛ معظم له در این رابطه فرمودند، وزن ها در اردوکشی های خیابانی مشخص نمی شود.
امام جمعه موقت تهران، تصریح کرد: بیانات امروز مقام معظم رهبری همانند همیشه فصل الخطاب بود و مخاطب این سخنان در حقیقت شامل همه نامزدها و مردم می شود.
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری، به محور دیگر سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه امروز تهران اشاره کرد و گفت: شکوه و برکت حضور مردم در روز 22 خرداد دیگر محور فرمایشات رهبری بود؛ معظم له در این رابطه فرمودند اهل مبالغه و تملق نیستند لیکن به دلیل شکوه حماسه ای که مردم آفریدند، اینجا جای مبالغه و تملق است.
آیت الله خاتمی ادامه داد: محور سوم تاکید رهبر انقلاب بر سلامت انتخابات است و اینکه اگر کسانی به این قضیه معترض هستند از طریق قانونی حرف های خود را دنبال کنند.
"معظم له همچنین در رابطه با اینکه اگر برخی ها فکر می کنند با شارلاتانی، فشارهای بیرونی و اجتماعات خیابانی می توانند انتخابات را ابطال کنند نیز بیان داشتند من زیر بار بدعت نمی روم زیرا هر انتخابات یک برنده و یک بازنده دارد و اگر قرار باشد با اعتراضات فرد بازنده انتخابات به هم بخورد من هرگز زیر بار این بدعت نخواهم رفت."
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب نکات فراوان مثبت و منفی مناظره ها را در این خطبه بیان داشتند که شایسته است با حوصله نکات آموزنده و الهام بخش ایشان برای همگان تبیین شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد