وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اوباما از اظهارنظر صریح درباره وقایع اخیر ایران پرهیز می‌کند

شبکه خبری یورونیوز اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا از اظهارنظر صریح درباره وقایع اخیر ایران خودداری می‌کند.

شبکه خبری "یورونیوز " امروز طی گزارشی اعلام کرد: "آمریکا خشونت‌ها را محکوم می‌کند و از کسانی که بطور مسالمت‌آمیز جویای عدالتند حمایت می‌کند ". این دقیقا همان موضع و واکنشی است که آمریکا در قبال وقایع اخیر ایران گرفته است.
یورونیوز افزود: رئیس‌جمهور آمریکا در قبال مسائل و وقایع اخیر ناشی از نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ایران سکوت گزیده است و از اظهارنظر صریح در این باره پرهیز می‌کند. وی خود را در وضعیتی خنثی و بی‌طرف در برابر مسائل داخلی ایران قرار داده و در واقع می‌توان گفت که کاخ سفید با این کار می‌خواهد از متهم شدن به مداخله‌جویی در امان بماند.
همچنین "اریک کانتور " نماینده جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا در این باره اعلام کرد: «ما باید جهان را درباره وقایع اخیر ایران گردهم آورده و با هم متحد سازیم و من از اوباما و دولت آمریکا می‌خواهم که پیگیر این گردهمایی باشد و به نقل از ایرانیان از آزادی و حقوق‌بشر حرف بزند.»
انتشار این خبر از سوی شبکه یورونیوز در حالی صورت می‌گیرد که باراک اوباما طی روزهای اخیر بارها در اظهاراتی مداخله‌جویانه اقدام به دخالت و اظهارنظرهای آشکار در امور داخلی ایران کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد