وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رضایی : مسئولان سخنان تحریک آمیز نگویند

دکتر محسن رضایی، امروز سه شنبه با صدور پیامی ضمن دعوت مردم و نیروهای انتظامی به آرامش، از برخی مسئولان کشور خواست از به‌کارگیری کلمات و جملات تحریک‌آمیز که موجب خشم و عصبانیت مردم می‌شود، پرهیز کنند.
به نقل از پایگاه اینترنتی محسن رضایی متن پیام به این شرح است.

بسمه تعالی


ملت بزرگ ایران
حوادث تلخ دو روز اخیر، نشان می‌دهد که مناقشه‌ بزرگی در جامعه ما در حال شکل گیری است. خوشحال نیستم که پیش‌بینی های اینجانب در حال وقوع است. از مدت‌ها قبل فکر می‌کردم که تفرقه و ناآرامی جدیدی در حال شکل گیری است. در نامه به آقای عسگراولادی، تقاضای وحدت و در مناظره با آقای میرحسین موسوی به آن اشاره کردم. این‌که نیروهای انتظامی در برابر مردم قرار گیرند و یا اینکه مردم در برابر نیروی انتظامی ـ که فرزندان آن‌ها هستند ـ قرار گیرند، بخشی از این فتنه است.

لذا لازم می‌دانم نکات زیر را عرض کنم؛
1ـ از همه برادران انتظامی و امنیتی تقاضا می‌کنم که با حضور مسالمت‌آمیز و آرام مردم، برخوردی دوستانه و محبت آمیز داشته باشند و تا زمانی که کسی به خشونت دست نزده است، از برخورد تند با آنها پرهیز کنند. رعایت خونسردی و متانت در چنین شرایطی بسیار ضروری است. از مردم بخواهید که خودشان نظم و آرامش را حفظ کنند.
2- از مردم عزیز می‌خواهم که اعتراض خود را با کمال مسالمت و قانونی ابراز دارند و از هرگونه درگیری و یا اهانت افراد نفوذی نسبت به نیروهای انتظامی، در میان خود، جلوگیری کنند. همیشه در چنین شریطی احتمال سوءاستفاده نفوذی‌ها امکان پذیر است. شما خودتان نظم را با کمال آرامش حفظ کنید.
3- برخی از مسئولان کشور باید در سخنان خود، از به‌کارگیری کلمات و جملات تحریک آمیز پرهیز کنند که موجب خشم و عصبانیت مردم نشوند. تواضع و فروتنی و ایثار رمز عبور از شرایط فتنه انگیز امروز جامعه است.
4- از اعضای محترم شورای نگهبان می‌خواهم به شکایات نامزدهای ریاست جمهوری به صورت جدی رسیدگی کنند. مردم می‌خواهند بدانند سرنوشت آرای آنها به کجا انجامیده است.
در پایان، ناراحتی و نگرانی عمیق خود را از حوادث اخیر ابراز می‌کنم و از مسئولان کشور می‌خواهم که هرچه سریعتر به این حوادث رسیدگی کنند. حفظ وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان از مهمترین امور است و همه باید در جهت آن بکوشند. وقتی ما بهترین مردم دنیا را داریم، نباید چنین حوادثی در ایران شکل بگیرد و با کمک خود آنها باید نظم و آرامش و متانت را حفظ کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد