وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

شهرداری در ایام انتخابات پاکسازی تهران را به خوبی انجام داده است

شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بعد از شلوغی های شهر در زمان انتخابات و در شبهای گذشته نظافت معابر شهری با کندی انجام شده است گفت : انجام کند نظافت را قبول ندارم . با توجه به این حوادث تلخی که در این شبها رخ داده شهرداری وظیفه خود در امر پاکسازی و نظافت را به خوبی انجام داده است .

 

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد باقر قالیباف صبح دوشنبه در حاشیه افتتاح تقاطع غیر همسطح بزرگراه فتح با 45 متری زرند ضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت:  از 10 روز پیش از انتخابات خیابانها و محلات شهر تهران هر شب غرق کاغذهای تبلیغاتی بودند اما شهروندان هر روز ساعت 7 صبح دیگر اثری از این کاغذها نمی دیدند.

وی اضافه کرد: حوادث تلخی که نباید اتفاق می افتاد ، آثار زیان باری برای شهر ، شهروندان و اموال عمومی به وجود آورد. شیشه های ایستگاههای اتوبوس ، تلفن ، تابلوهای راهنما و بانکها شکسته شد و مردم نیز خسارت دیدند اما هنوز برآوردی از میزان خسارات انجام نشده است و در حال تخمین برآورد هستیم . البته تمامی اموال خسارت دیده به سرعت تعویض و یا ترمیم شدند.

شهردار تهران در ادامه گفت: ما موافق ادامه یافتن این مسایل نیستیم. در زمان بروز این شلوغی ها نیز کارگران شهرداری امنیت نداشتند که به نظافت معابر بپردازند آن ها برای پاکسازی در صحنه حضور می یابند اما متاسفانه آسیب می بینند. دیگر اینکه با توجه به طولانی شدن زمان شلوغی ها که بعضا تا ساعت 4 صبح ادامه داشته است، زمان کوتاهی برای نظافت وجود دارد. خود من نیز امروز از تمام مناطق بازدید داشتم و شاهد اتمام پاکسازی تا ساعت 7 صبح بودم.

قالیباف با تکذیب شایعه استعفای خود بعد از انتخابات از سمت شهرداری تهران گفت : تا کنون کجا دیده اید از سمت خود استعفا داده باشم . هم اکنون مشغول انجام کار هستیم و هیچ لذتی را بهتر از خدمت به مردم نمی دانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد