وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کشف رضایی پس از 20 سال و غافلگیری انتخاباتی

بجای احساسات و موازنه منفی باید سرنوشت 4 سال آینده مردم و ایران را در انتخابات رقم زد و گامی به جلو برداشت و از تکرار گذشته های هزینه زا وکم حاصل و تجزیه ظرفیت های نظام پیشگیری کرد.



در این انتخابات اصول گرائی اصیل از اصول گرائی منفعت جویانه متمایز شد و البته پالایش اصلاح طلبی اصیل از اصلاح طلبی غیر اصولی به تاخیر افتاد و انتخابات دو قطبی با ورود مدبرانه رضائی سه قطبی شد.

تصمیم دقیقه نودی رضائی برای حضور در انتخابات ناشی از ژرف اندیشی، آینده نگری، مسئولیت شناسی و شجاعت اصول گرایانه و مشی اصلاح طلبانه بود زیرا رضائی با کمترین هزینه و امکانات مادی و فرصت محدود رقابت، تعهد و توان بالای خود را ثابت کرد و به رفتارها و ائتلاف های غیر اصولی و ابهام آمیز متوسل نشد.

گفتمان انتخاباتی رضایی فارغ از منافع خود و منافع جناحی بود وبرای رأی گرفتن از مردم از تخریب دیگران و رفتارهای غیر اصولی استفاده نکرد. ارزش گرائی عملی و غیر شعاری مشی رضائی در رقابت بود که تلفیق اندیشه، اخلاق و اصول در برنامه و گفتمان رضائی حاکم شد و موفقیت ایشان در رقابت کوتاه مدت و اوج گیری محبوبیتش ریشه در صداقت و توان فکری و مدیریتی او داشت و مردم پس از 20 سال مظلومیت باردیگر رضائی را کشف کردند همانگونه امام راحل (ره) در ابتدای انقلاب استعداد رضائی را کشف نمود و با اعتماد ویژه او را برای مدیریت در دشوار ترین عرصه پس از انقلاب بکار گرفت.

محسن رضائی در این انتخابات امید ملی مردم برای حال و آینده ایران شد و آراء بالای رضائی در این انتخابات شگفتی خواهد آفرید. رضایی با گفتمان منطقی و رویکرد واقع بینانه در مناظره ها و بدور از جنجال های خیابانی در درون خانواده ها و خانه ها با رأی مردم مواجه شده است.

چار چوب برنامه و گفتمان رضائی شامل اصول نظام و انقلاب ، تدابیر رهبری، مشکلات و مطالبات مردم و چشم انداز پیشرفت و عدالت بود و رضائی پیروز کیفی انتخابات دهم قبل از پیروزی کمی در قضاوت ملت و نخبگان شد جهش آراء رضائی پس از مناظره ها غافلگیری انتخاباتی شده است. رفتار غیر دینی و غیر قانونی برخی نامزدها برغم ادعای اصول گرایی و یا اصلاح طلبی منشأ اصلی نا هنجاری ها و امنیتی شدن فضای انتخابات شده است که قضاوت تاریخی عملگرایان ارزشی و مردمی را از مدعیان شعاری و قدرت طلبان نقابدار تفکیک خواهد کرد.

ملت بزرگ ایران با انتخاب اصلح و فارغ از غوغا سالاری می تواند پیشرفت و انسجام ملی را در 4 سال آینده تضمین کند و رضائی بر مبنای شاخص هائی مانند ارزشی بودن، شجاعت توام با تدبیر ، مردمی بودن، داشتن برنامه، تخصصی عالی اقتصادی، تجربه مدیریتی، تفکر راهبردی، کارآمدی و قدرت سازماندهی و ظرفیت سازی ملی برای پیشرفت و عدالت فراگیر و به ویژه ساده زیستی اصلح است. در ساده زیستی رضائی که زبانزد رزمندگان دیروز و همکاران امروز اوست همین بس که و پس از 30 سال از انقلاب هنوز در منزل سازمانی زندگی می کند و به طور حتم تکلیف انتخاب اصلح اساس اصول گرایی و مردم مداری است وحامیان انقلاب کنندگان رضائی در کسب رضایت الهی و رتبه برتر اخلاقی برنامه ای با وی سهیم هستند.

رضا طلائی نیک
نماینده دوره های ششم و هفتم مجلس و معاون امور استانهای ستاد دکتر رضائی

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:55

با سلام و احترام.تمام گفته های شما درست ولی آقای رضایی هم مثلبقیه دوستان متاسفانه دولت محبوب و برآمده از آرای اکثریت ملت فهیم ایران را به باد تمسخر گرفتند و جایی نبود که از آن به بدی یاد نکنند.ایشان هم با تمام برنامه های خوبی که داشتند متاسفانه تحت تاثیر دیگران ناعادلانه با دولت فعلی برخورد کردند.فلذا همین کافی است که اکثریت ملت به خاطر توهین های صورت گرفته به آنها توسط ایشان به آقای رضایی رای ندهند.
بهتر بود ایشان به اعلام برنامه های خود فقط می پرداختند و دولت را باعث فلاکت مردم که خود آن را انتخاب کرده بودند نمی دانستند.فکر کنم آنچه باید گفته میشد را گفتم دیگر نظر با ملت شریف ایران است و بس...
ناگفته نماند که من خودم اول ،قبل از مناظره آقای رضایی و کروبی طرفدار آقای رضایی به خاطر دید خوب اقتصادیشون بودم ولی بعد اون مناظره که ایشان به جای نقد برنامه های کروبی فقط به تمسخر دولت فعلی پرداخت،100درصد نظرم عوض شد و دیدم که واقعا"ایشان فقط قصد تخریب دارند وبس...تازه تا همین دیشب هم این کار رو در تمام سخنرانی هاشون کردند و این به دور از انصاف بود...
نباید یک طرفه به قاضی رفت...

سنغ پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:18

با سلام
به نظر من سالم تر و مناسب تر از همه گزینه ها آقای رضایی می باشد .
فقط خیلی دیر شروع به تبلیغ و معارفه های خود کرد .
خیلی از مردم از طرز فکر ایشان خبر ندارند
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد