وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مردم تبریز برای حمایت از احمدی نژاد تجمع برگزار کردند

بیش از ‪ ۱۰۰‬هزار نفر از مردم تبریز ، عصر امروز با شرکت در تجمع بزرگ حامیان احمدی نژاد ، حمایت خود را از نامزدی وی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.


به گزارش خبرنگاران ایرنا ، سیل جمعیت حاضر در تجمع بزرگ حامیان احمدی نژاد در تبریز به اندازه‌ای بود که فاصله دو کیلومتری محل برگزاری تجمع در حد فاصل میدان هفت تیر تا میدان شهرداری این کلان شهر با طرفداران این نامزد انتخابات ریاست جمهوری پر شده بود.

شرکت‌کنندگان در این تجمع به صورت خودجوش و بدون هماهنگی‌های قبلی در صفوف منظم و با سر دادن شعارهایی در حمایت از نامزد مورد علاقه شان حد فاصل محدوده برگزاری تجمع را راهپیمایی کردند.

حامیان احمدی نژاد در این حرکت مردمی در طول مسیر راهپیمایی، هیچ گونه مزاحمتی برای ستادهای انتخاباتی دیگر نامزدها و نیز ساکنان محل ایجاد نکرده و با به اهتزاز درآوردن بیش از ‪ ۱۰۰‬هزار پرچم سه رنگ ایران اسلامی ، حمایت خود را از نامزدی احمدی نژاد در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

راهپیمایان تبریزی در حمایت از نامزد مورد نظرشان به صورت یکپارچه و با صدای بلند ، شعارهایی از قبیل‌ای رهبر آزاده آماده‌ایم ، آماده و الله سنه یار اولسون دشمنلرین خار اولسون ( خدا نگهدارت باد دشمنانت خوار باد ) سر دادند.

حامیان احمدی نژاد همچنین با کوبیدن بر طبل ، شعارهای هر کس که ناموس داره احمدی نژاد را دوست داره ، تا نه قدر بسیجی لر زنده دی انقلابین پرچمی پاینده دیر ( مادام بسیجی زنده است پرچم انقلاب پاینده است ) و فقر و فساد و تبعیض احمدی نژاد بپا خیز را فریاد زدند.

موتورسواران حامی رییس جمهور نیز در طول مسیر حرکت راهپیمایان و برای ترغیب و تشویق آنان ، تورهای موتورسواری برپا کردند.

در بین شرکت‌کنندگان در این تجمع بزرگ مردمی ، جمعی از حامیان و فعالان ستادهای تبلیغاتی میرحسین موسوی نیز به چشم می‌خوردند.

در طول مسیر برگزاری تجمع حامیان احمدی نژاد همچنین اسنادی ، به گفته آنان ، مشتمل بر اسامی رانت خواران و مفسدین اقتصادی بین شرکت‌کنندگان توزیع شد.

فعالان ستادهای احمدی نژاد و علاقه مندان وی نیز در امتداد مسیر برگزاری تجمع حمایت از وی با شربت از راهپیمایان پذیرایی می‌کردند.

گزارش خبرنگاران ایرنا حاکی است که شور و شوق انتخاباتی در چهره یکایک شرکت‌کنندگان در تجمع بزرگ حامیان احمدی نژاد موج می‌زد.

جمعیت عظیم حامی احمدی نژاد در مسیر برگشت محل برگزاری تجمع بزرگ مردمی از میدان شهرداری به سمت میدان هفت تیر با حامیان ستادهای میرحسین موسوی ، دیگر نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مواجه شدند که به نفع وی شعار می‌دادند.

برگزاری تجمع بزرگ مردمی حمایت از احمدی نژاد و پیوستن ده‌ها هزار تن از مردم تبریز به آن ، موجب ترافیک سنگین در محدوده‌ای به شعاع سه کیلومتری محل برگزاری تجمع شده و شور و حال تبلیغاتی خاصی به این کلان شهر داد.

تحمل مخالفان رییس جمهوری از جمله نکات جالب توجه تجمع بزرگ مردمی حامیان احمدی نژاد در طول راهپیمایی آنان در حمایت از نامزد مورد علاقه شان بود.

شهروندان تبریزی طرفدار احمدی نژاد و موسوی نیز تحت تاثیر این شور و هیجان تبلیغاتی ، بوق خودروهای خود را به صدار درآورده و به صورت خانوادگی در حمایت از نامزد مورد علاقه شان ، کاروان‌های شادی به راه انداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد