وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دکتر رضایی:ـ دولتمردان ما معمولا با علم اقتصاد بیگانه بوده‌اند

محسن رضایی گفت: ما اقوام ایرانی فرزندان یک پدرومادر هستیم و من در کنار ایجاد برابری در کشور برادری را نیز ایجاد خواهیم کرد.


به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) این کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم آبادان اظهار کرد: وضع آبادان پس از گذشت 20 سال از پایان جنگ، تغییری نکرده و باید برای حل مشکلات این شهر تصمیمی جدی گرفته شود. من سال‌ها با شما زندگی و در کنار شما از کشورم دفاع کرده‌ام و حالا یک‌بار دیگر ما خوزستانی‌ها باید به میدان بیاییم، فقر و گرانی و بیکاری را از کشور خارج کنیم. من برای رسیدن به این هدف بعد از خدا چشم امیدم به شما جوانان است که فرشتگان نجات کشور هستید.

وی با بیان این‌که " چرا آبادانی که بین آب‌های شیرین قرار دارد، خودش آب شیرین ندارد؟" ادامه داد: آبادان زمانی از اهواز جلوتر بود و وضعیت آن را با تهران مقایسه می‌کردند اما در حال حاضر وضعیت این شهر آن چیزی است که شما می‌بینید.

وی با بیان این‌که " تلاش خواهیم کرد که ان‌شاءالله آبادان به صورت یک جزیره نمونه دربیاید" پیگیری بازسازی و نوسازی پالایشگاه آبادان، گسترش کشت و صنعت‌ها و لایروبی‌ رودخانه‌ها را از دیگر برنامه‌هایش برای این شهر عنوان کرد.

رضایی گفت: دولتمردان ما معمولا با علم اقتصاد بیگانه بوده‌اند و بیشتر نگاه‌شان سیاسی بوده و اغلب اطلاعات اقتصادی خود را در مشورت با افراد مختلف کسب می‌کردند.

وی در جمع مردم خرمشهر افزود: خوشحالم که بار دیگر چهره‌های صبور و مظلوم شما را می‌بینم، این شهر و این جمع خاطرات زیادی برای من دارد این‌جا طلاقی کفر و ایمان با تمام قدرت بود.

وی با بیان این‌که " کمترین شهری در ایران هست که شهیدی در آن وجود نداشته باشد" گفت:‌آن دلاوری‌ها باعث شد ایران به یک کشور قدرتمند تبدیل شود و به همین دلیل باید این‌جا را پایتخت ایثار نامید.

این کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهروی سپس با طرح این سوال که "‌آیا زندگی ملت ایران و مردم خرمشهر امروز در شان شهدا و خودشان هست؟" گفت:‌ در مناظره اگر بحث ادامه پیدا می‌کرد حتما خرمشهر را به عنوان یکی از شهرهای درگیر با مساله بیکاری مثال می‌زدم، متاسفانه بعد از جنگ تنها خانه‌های این شهر بازسازی شد و کاری برای اقتصاد شهر انجام نشد، اگر شما دولت را به دست من بسپارید من بعد جدی رفع عقب‌ماندگی را برای این شهر تعیین می‌کنم تا بار دیگر اقتصاد این شهر به تکاپو بیفتد.

وی معتقد است: تبدیل خرمشهر به منطقه آزاد باعث شد تا بی‌دلیل خانه‌ها و زمین‌های این منطقه گران شود. اما اگر چنین اتفاقی در جای دیگر دنیا رخ می‌داد و یک شهر به منطقه آزاد تبدیل می‌شد قطعا میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری‌ در آن منطقه صورت می‌گرفت و درآمد خوبی نصیب مردم می‌شد.

وی گفت: شما منتظرید که مسوولان کاری برای این شهر انجام بدهند اما آن‌ها هم نمی‌دانند باید چه کار بکنند، شما صدام را از این شهر بیرون کردید اما به جای آن فقر و گرانی و بیکاری آمد که بدتر از صدام است. اگر بتوانیم گرانی و فقر را دوباره از این شهر بیرون کنیم به هدف شهدا دست پیدا می‌کنیم.

رضایی با بیان این‌که " مهم‌ترین هدف من اقتصاد و ایجاد شغلی است که بتواند آبرو و حیثیت به بار بیاورد" تاکید کرد معاش و معاد و آزادی در جامعه در کنار هم معنا پیدا می‌کند و این مساله در قالب دولت ائتلافی من کاملا اجرایی خواهد شد. ارزش‌ها و اخلاق باید بار دیگر به سیاست بازگردد و صداقت به جای شعارزدگی حاکم شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد