وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

هاشمی نبردی همه‌جانبه علیه احمدی‌نژاد به راه انداخت

یک خبرگزاری انگلیسی امروز در گزارشی با اشاره به نامه‌ هاشمی رفسنجانی به رهبر ایران، اعلام کرد: دخالت رفسنجانی در روند انتخابات ریاست جمهوری ایران تنها باعث افزایش تنش‌ها خواهد شد.خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس نیز در گزارشی با بررسی شور و نشاط روزهای اخیر انتخابات در ایران نوشت حامیان احمدی‌نژاد با استفاده از پرچم ایران به عنوان نماد انتخاباتی و شعار میهن پرستی به عنوان فریادشان اتحاد را به نمایش گذاشته‌اند.

خبرگزاری "رویترز " در گزارش خود آورده است: در حالی مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای انتخاباتی در ایران میان احمدی ن‍ژاد و کاندیدهای مخالف وی برگزار می‌شود که مردم تهران نیز شب‌ها در حمایت از نامزدهای منتخبشان به خیابان‌ها می‌آیند.
رویترز در ادامه افزود: این در شرایطی است که دخالت‌های کنونی هاشمی رفسنجانی در روند انتخابات احتمال افزایش تنش‌ها در این کشور را تشدید می‌کند.
روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز نیز دو روز قبل در گزارشی نوشت: جناح اصلاح طلب و محافظه کار که در آن شخصیتهای مهم سیاسی ایران نظیر هاشمی رفسنجانی (رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام) و محمد خاتمی (رئیس جمهوری سابق) نیز دیده می‌شود نبردی انتخاباتی همه جانبه‌ای را در پشت پرده علیه احمدی نژاد در ایران به راه انداخته اند تا نگذارند وی برای دومین بار به ریاست جمهوری ایران انتخاب شود.
رویترز در گزارش خود افزود: هم اکنون سه کاندیدای دیگر ریاست جمهوری ایران در مقابل احمدی نژاد قرار گرفته و اتهاماتی را در رابطه با وضعیت اقتصادی ایران به وی نسبت می‌دهند.
پایگاه خبری شبکه تلویزیونی الجزیره قطر نیز در گزارشی از انتخابات ریاست جمهوری ایران نوشت: احمدی‌نژاد با حملات شدید و اتهام‌زنی‌های رقبای خود در امور اقتصادی روبه‌رو شده است.
خبرگزاری فرانسه نیز در گزارشی از انتخابات ریاست جمهوری ایران با بیان اینکه مردم ایران روز جمعه پای صندوق‌های رأی می‌روند نوشت که احمدی‌نژاد شانسی بیشتر در مقایسه با دیگر نامزدها برای پیروزی دارد.
خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس نیز در گزارشی با بررسی شور و نشاط روزهای اخیر انتخابات در ایران نوشت حامیان احمدی‌نژاد با استفاده از پرچم ایران به عنوان نماد انتخاباتی و شعار میهن پرستی به عنوان فریادشان اتحاد را به نمایش گذاشته‌اند.
اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی از فضای انتخاباتی موجود در کشور انتقاد کرده است. در این نامه هاشمی رفسنجانی ضمن گلایه از اظهارات یکی از کاندیدا ها ، برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم را باعث تحکیم وحدت ملی و اعتماد عمومی دانسته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد