وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی‌نژاد در دور اول رئیس جمهور می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: احمدی‌نژاد با رای بالایی در دور اول انتخابات رئیس جمهور می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مرتضی آقاتهرانی عصر امروز در جمع حامیان دکتر احمدی‌نژاد در اهواز اظهار داشت: حمایت‌های بی‌شائبه‌ای که از دکتر احمدی‌نژاد در روزهای گذشته شده است باعث شده که مطمئن شویم دکتر وی در دور اول انتخابات رئیس جمهور می‌شود.
وی درباره ویژگی‌های شخصیتی احمدی‌نژاد در سیاست خارجی کشور گفت: یکی از ویژگی‌های احمدی‌نژاد این است که همیشه توپ را در میدان حریف می‌اندازد یعنی این طور نیست که حمله آنها کنند و وی حالت تدافعی بگیرد، هولوکاست را مطرح و دنیا را درگیر کرد و خواب دنیا را بر سر آمریکا خراب کرد.
آقاتهرانی گفت: احمدی‌نژاد مردی ساده زیست، کم خرج و پرکار است و حرکت می‌کند و مردم را از خود می‌داند چون ویژگی او مردمی بودن است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساده زیستی دکتر احمدی نژاد تاکید کرد: احمدی‌نژاد از خانه‌اش غذایش را به محل کار می‌آورد مثل کارگر‌ها که غذا را با خود می‌آورند، مردمی بودن ویژگی احمدی‌نژاد است و وی تنها رئیس جمهوری ‌است که میان مردم رفت و آمد دارد.
وی با اشاره به اتحاد مردم عرب و عجم حاضر در مصلی اهواز عنوان کرد: این اتحاد نشان می‌دهد که اسلام برای ما از همه چیز مهم‌تر است و به لطف خدا به یک اتحاد ملی دست خواهیم یافت تا بتوانیم مفسدان اقتصادی را مجازات کنیم و تعداد آرا آنقدر زیاد خواهد بود که مشت محکمی به دهان آمریکا زده می‌‌شود.
وی با بیان خاطره ای از سفرهای خارجی دکتر احمدی نژاد گفت: در سفر احمدی‌نژاد به اندونزی با توجه به جمعیت زیاد امکان سخنرانی احمدی‌نژاد در نماز جمعه میسر نشد تا آن جا که ایشان تنها سه دقیقه صحبت کرد.
وی افزود: به سختی احمدی‌نژاد ‌را از جمعیت بیرون کشیدند بعد از اینکه به هتل رفت متوجه شد جمعیت جوانان اندونزی به سفارت آمریکا حمله کردند و فریاد می‌زدند و احمدی‌نژاد در این سه دقیقه تنها این جملات را گفت که‌ عزت، از آن اسلام و اهل اسلام است‌، ‌ما می‌توانیم جامعه اسلامی و ایران را به سمت ظهور حرکت دهیم و دشمن ما آمریکا.
آقاتهرانی تاکید کرد: به لطف خدا امروز خانواده شهدا و شهدا محترم‌اند و همه ما دوست داریم که شهید شویم در حالی که بعد از حکومت اصلاحات این چیزها خیلی جالب نبود و بعضی‌ها برنامه‌هایی گذاشتند و می‌خواستند اعلام کنند که احمدی‌نژاد دروغ‌گو است و کافی است شما در شهرتان خدمت دولت نهم را با قبل مقایسه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد