وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

عده ای خون به دل ملت و رهبر کردند

محمود احمدی نژاد با انتقاد از موضع رقبای انتخاباتی خود مبنی بر دروغ بودن سخنانش گفت: عده ای چندین سال است که خون به دل ملت و رهبری عزیز کرده اند و حالا که بناست بدست ملت برای همیشه دستشان قطع شودَ، فریاد برآورده اند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد دقایقی قبل در جمع مردم اهواز در مصلای این شهر ادعای برخی رقبای انتخاباتی خود مبنی بر دروغ گویی دولت در آمارها را بی مورد توصیف کرد و گفت: برخی می گویند احمدی نژاد دروغ می گوید اما می دانیم که دروغگوخائن است وخائن ترسو است. حال از شما می پرسم که آیا در این 4 سال در رفتار و کلام و عمل این خادم و فرزند کوچکتان چیزی از ترس دیده اید؟

احمدی نژاد تصریح کرد: اگر قرار بود ما بترسیم باید از آمریکایی ها و جبهه متحد آنان و جبهه نفاق می ترسیدم؛ چندین سال است که خون به دل ملت و رهبری عزیز کرده اند و حالا که بناست به دست شما ملت انشاءالله برای همیشه دست های آنها قطع بشود فریاد برآورده اند؟

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: آنها می خواهند با جنگ روانی و هجوم گسترده، با تبلیغات خلاف و تهمت و دروغ در صفوف یکپارچه ملت تفرقه بیاندازند اما غافلند که ملت ایران هوشیارند و امید دشمنان را به یأس کامل بدل خواهند کرد.

رئیس جمهور با انتقاد ازبرخی نظرات انتقادی رقبای انتخابی خود مبنی بر اینکه تصمیمات دولت غیر کارشناسی است گفت: وقتی می گوییم اجازه دهید برای تامین آب شرب خوزستان بودجه ای اختصاص دهیم می گویند هزینه های دولت زیاد می شود،آیا آبرسانی به مردم خوزستان غلط است یا خرج بیت المال برای ساخت کاخ های اشرافی؟

وی با بیان اینکه عده ای خود را فوق قانون و ملت می دانند گفت: این افراد بر خلاف نظرات صریح حضرت امام و مبانی انقلاب اسلامی خود را آقای ملت می دانند این در حالی است که 30 سال است که ملت ایران آقا بالاسرها را به قعر تاریخ فرستاده است.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: سه ماه است بدترین توهین ها و افتراها را به این خادم کوچک شما روانه کرده اند اما من می خواهم به آنها بگویم که به خدا احمدی نژاد کسی نیست او خاک پای ملت است اما برای امضای یک ریال علیه منافع ملت هرگز تسلیم نخواهد شد.

وی ادامه داد: من از زبان مردم اهواز می گویم که مشکل ضعف دولت نیست بلکه شما نگران منافع خودتان هستید. آیا اگر اموال بیت المال به جیب شما دوستان و گروههای شما برود مشکلی نیست اما اگر بنا باشد این پول بین توده های وسیع مردم توزیع شود این اقدام غلط است؟

رئیس جمهور افزود:وقتی می گوییم اجازه دهید 10 تا 15 درصد از وام های بانکی را در اختیار جوانان خوزستانی قرار دهید تا به اشتغالزایی درمیان آنها کمک کند می گویند سیاست اقتصادی شما غط است و ما هم می گوییم وقتی دوستان شما توانستند صدها میلیارد از بانک ببرند و هنوز هم مدیران و کارکنان بانکها نمی توانند این مبالغ را بازگردانند آن سیاست غلط نبوده است؟

وی تاکید کرد که با اسم بردن از چند مفسد اقتصادی کشور به خطر نمی افتد بلکه بزرگترین خدمت به انقلاب و کشور قطع کردن دست فاسدان و متجاوزان به بیت المال است.

احمدی نژاد با اشاره به اینکه انقلاب با مجازات متجاوزان به بیت المال تقویت می شود مثال رفتار طلح و زبیر از یاران پیغمبر اسلام را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: این قبیل افراد در کنار پیامبر جنگیدند، فداکاری کردند اما وقتی بحث از عدالت شد با شمشیر در برابر آن قیام نمودند. حقیقت این است که درانقلاب ما نیزعده ای قلیل اما سازمان یافته برخلاف مسیرملت و برخلاف جهت عدالت حرکت می کنند.

وی افزود: این افراد خود را بالاتر از مردم می دانند و برای خود و گروهشان حق و امتیاز ویژه ای قائلند. آنها مردم را دست چندم فرض می کنند و خود را مالک انقلاب ، ثروت های آن و ملت می دانند در حالی که انقلاب آمد خودبرتربینی ها ، رانت خواری ها و این مسائل را ریشه کن سازد.

نکاتی از حاشیه این مراسم : 

- به گزارش خبرنگار مهر در این مراسم که در محل مصلی شهر اهواز برگزار می شد تعدادی از نمایندگان عشایر و گروههای عربی استان خوزستان نیز حضور داشتند.

- حاضران در این برنامه شعارهایی را به زبان عربی در حمایت از احمدی نژاد سر دادند.

- به جهت شدت گرمای هوا و فضای بسته سالن مصلی تعدادی از حاضران با مشکل مواجه می شدند که نیروهای هلال احمر آنها را به خارج از محل این برنامه منتقل می کردند.

- دراین مراسم حاضران با سردادن شعارهایی علیه مفسدان اقتصادی خواستاراعدام مفسد اقتصادی شدند.آنها شعار می دادند مفسر اقتصادی اعدام باید گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد