وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حاشیه‌های همایش میلیونی حامیان احمدی‌نژاد

همایش میلیونی حامیان محمود احمدی‌نژاد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) زیبائی‌ها و چشم نگاری‌های کم نظیری داشت که شاید در کمتر اجتماعی بتوان به مثابه آن را دید.

به گزارش فارس، همایش میلیونی حامیان محمود احمدی‌نژاد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) زیبائی‌ها و چشم نگاری‌های کم نظیری داشت که شاید در کمتر اجتماعی بتوان به مثابه آن را دید، نقاط و نکات بی مثالی که در همایش امروز حامیان محمود احمدی‌نژاد مشابه کاندیدای مورد حمایتشان گاهی نیز با درنگی از عدالتخواهی و شور انقلابی همراه بود.

* شعار قالب حامیان محمود احمدی نژاد در مراسم امروز متوجه مناظره‌ها و پیروزی‌های وی در پس این مناظره بود و البته وقتی که برخی شعار به تندی می‌انجامید مجری برنامه فرزاد جمشیدی که تاریخ‌دانی و وقایع نگاری‌های دینی وی در صدا و سیما شهره است به آرامش می‌انجامید.
* توزیع گسترده پرچم‌ها و سربندهای سه رنگ پرچم ایران در این مراسم شور و نشاط ویژه‌ای را به مراسم امروز بخشیده بود بطوریکه نوع استفاده و ابتکارات بکارگیری پرچم ایران حسی خاص را در یادها زنده می‌کرد.
* همگام با پرچم‌های سه رنگ ایران در این مراسم،‌ پرچم زرد رنگ حزب ‌الله لبنان نیز بر دستان جوانان دیده ‌می‌شد. 
* تفاوت بارز برنامه‌ امروز حامیان احمدی‌نژاد در مصلی تهران جلوگیری از اختلاط دختران و پسران در این برنامه بر عکس برنامه‌های کاندیدای رقیب بود که البته گریزی نیز به این موضوع در تکه فیلم به نمایش درآمده در این مراسم نیز زده شد و در حالیکه فائزه هاشمی در این تصویر دیده می‌شد، "شعار مرگ بر غارتگران بیت المال "،‌ "مناظره به پا شد خاندانی بر ملا شد "، " آدم آمریکایی نمی‌خوایم، نمی‌خوایم " را سر دادند.
* برنامه امروز البته میهمانانی نیز داشت، از ورزشی‌ها حسین رضا زاده، حمید استیلی، فرشاد پیوس، حبیب کاشانی،‌ زریبافان، محمود مایلی کهن،‌ از هنرمندان فرج‌الله سلحشور، ‌از مداحان حاج محمود کریمی، سعید حدادیان، محمد طاهری و حاج منصور ارضی و از کابینه و وزرا نیز،‌بهبهانی وزیر راه، الهام وزیر دادگستری و اسکندری وزیر جهاد کشاورزی نیز در برنامه امروز حضور داشتند.
* شاید یکی از موضوعاتی که در برنامه امروز هر نگاهی را نوازش می‌داد، اقامه پراکنده نماز در گوشه و کنار مصلی تهران و در جوار برگزاری مراسم امروز بود،‌ البته جمشیدی مجری برنامه امروز نیز در بیانی به روستانشینانی اشاره کرد که از امروز تا روز جمعه روز برگزاری انتخابات برای سلامتی و پیروزی احمدی نژاد روزه خواهند گرفت.
* حجم جمعیت امروز به حدی بود که سالن محل برگزاری مراسم که بزرگترین صحن مصلی تهران بشمار می‌رود تماما در دو طبقه پر شده بود و ازدحام در سالن‌های منتهی به این صحن نیز به حدی بود که محمود احمدی نژاد نتوانست خود را به جایگاه سخنرانی برساند و البته شدت ازدحام باعث شد مجری مراسم بارها برای جلوگیری از ازدحام شدید از حامیان بخواهد از ازدحام به گونه‌ای خودداری کنند.
* جمعیت امروز فقط به جوانان که شاید در سر شور و شوقی برای این مجموعه برنامه‌ها داشته باشند ختم نمی‌شد،‌ پیر زنی 86 ساله و پیر مردی 91 ساله نیز در مصاحبه با رسانه‌ها و در حالی که پرچم ایران به خود پوشانده بودند شاید در اوج پیری،‌ عشق به احمدی‌نژاد بود که آنها را به مصلی تهران کشانیده بود، خیلی از سن و سال‌دارها نیز آخرین تجربه حضورشان در مصلی تهران را اقامه نماز عید سعید فطر در مصلی تهران عنوان می‌کردند. 
* جمشیدی مجری برنامه امروز به سان برنامه‌های تلویزیونی خود که گاهی برگ‌های برنده‌ای در کلام رو می‌کند در این برنامه نیز تلاش کرد ذائقه خود به‌گونه‌ای به رخ بکشد و آنجا که مطرح کرد تک تک قلب ملت برای احمدی نژاد ستاد است و یا در مقطع دیگری از برنامه در پرده برداری از خیانت‌های احمدی‌نژاد افزایش حقوق بازنشستگان،‌ واگذاری زمین به طرح مسکن مهر و پرتاب اولین ماهواره ایرانی را برشمرد؛ و یا در بخش دیگری از حضار پرسید که می دانید چرا احمدی نژاد از این همه سفر خسته نمی‌شود و خود پاسخ داد: چون سوخت قلب احمدی‌نژاد هسته‌ای است.
* حاج منصور ارضی نیز در این برنامه اظهار داشت: امروز از احمدی‌نژاد می خواهیم که دروغ نگوید و با راستگویی بیان کند که دزد کیست! و امروز خوشحالم که انتقام امام و رهبری با این سیلی مناظره گرفته شد و در این دوره پیروزی در راه است و بهتر است برای انتخابات 4 سال دیگر به دنبال یک نیروی حقیقی و انقلابی بود.
* مادر شهید صیاد شیرازی نیز سخنران دیگر این برنامه بود که همگام با آغاز سخنرانی با شعار مرگ بر منافق مردم به پشت جایگاه رفت و گفت: برای برقراری حکومت اسلامی احمدی نژاد باید پیروز شود.
* رضازاده نیز در این برنامه اظهار داشت: احمدی نژاد قوی ترین مرد سیاسی جهان است و هیچ قدرتی نه آمریکا و نه رژیم‌صهیونیستی قادر به ایستادگی در برابر این قدرت را ندارد و انشاالله در 22 خرداد با یک یااباالفضل دیگر وی را رئیس جمهور ایران می‌کنیم.
* در پایان برنامه اگر چه احمدی نژاد نتوانست بواسطه ازدحام شدید در جمع هوادارانش در مصلی تهران حضور یابد اما غلامحسین الهام با شور و حرارتی که بسیاری گمان بردند احمدی نژاد پشت تریبون قرار گرفته از تلاش و همراهی حامیان تقدیر کرد.
* پایان برنامه نیز با شعار عشقه، عشقه احمدی رو عشقه به پایان رسید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد