وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

محسن رضایی فردا به شیراز سفر می‌کند

رئیس ستاد محسن رضایی در فارس گفت: محسن رضایی یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری فردا به شیراز سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی احمدی امشب در جمع خبرنگاران افزود: محسن رضایی ساعت 11صبح فردا در جمع مردم شیراز سخن خواهد گفت و سپس با علما و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز دیدار و گفتگو خواهد کرد.
احمدی با ادعای اینکه موج فیروزه‌ای شیراز را فرا گرفته یادآور شد: انقلاب در اقتصاد، تحول در فرهنگ و اصلاح در سیاست از جمله برنامه‌های رضایی است که در جمع مردم به آن خواهد پرداخت.
به گفته وی استفاده از ظرفیت‌‌های پزشکی فارس و تبدیل استان به بزرگ‌ترین مرکز سلامت از جمله برنامه‌های محسن رضایی است.
رئیس ستاد محسن رضایی در فارس در خصوص شایعه کناره‌گیری رضایی از انتخابات گفت: این حرف در حد شایعه است چون ما معتقدیم سه گفتمان در عرصه انتخابات وجود دارد که یکی گفتمان رادیکالی، گفتمان مبتنی‌بر مظلومیت و گفتمان منطبق بر منطق و برنامه است.
احمدی درخصوص چند مرحله‌ای شدن انتخابات افزود: انتخابات دو مرحله‌ای همراه با شکست احمدی نژاد است.
رئیس ستاد رضایی در فارس در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به افتتاح قطار شیراز گفت: تا سال 83 مشکلات زیادی در بخش راه، بزرگراه، آزادراه و قطار وجود داشت و پس‌از استیضاح خرم وزیر راه و ترابری وقت، انقلابی در بخش راه صورت گرفت.
وی مدعی شد: رحمتی در این راستا زحمات زیادی کشید حتی قرارداد این راه‌آهن قبل از فعالیت دولت نهم بسته شد.
وی همچنین ادعا کرد: راه‌آهن شیراز برای تمام شدن حدود دو سال دیگر کار دارد و بدون ایستگاه، سرویس بهداشتی موقت و عدم وجود پل برای ریل‌ها چگونه این قطار افتتاح شده است.
احمدی در ادامه اظهار کرد: احداث راه‌آهن را در فارس به فال نیک گرفته و در سال الگوی مصرف نباید هزینه زیاد صرف ایستگاه‌های موقت کرد.
نماینده فارس در مجلس هفتم خطاب به مدیران استانی و استاندار فارس گفت: در این راستا انصاف را رعایت کنند و مدعی شد که شیرینی کار با گزارش غیر واقعی به کام مردم تلخ می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد