وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

فرصت دفاع بعد از مناظره‌ها را حق خود می‌دانم

محمود احمدی نژاد در آخرین مناظره تلوزیونی خود اعلام کرد که با توجه به ادعاهای مطرح شده علیه خود در مناظره دیگر کاندیداها حق خود می داند که فرصتی جداگانه پس از مناظره ها برای دفاع از خود داشته باشد.

 

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین مناظره انتخاباتی نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوشنبه شب میان محمود احمدی نژاد و محسن رضایی برگزار شد.

محمود احمدی نژاد در آغاز این مناظره از حامیان خود که در روز جاری در مصلی تهران برای شنیدن سخنرانی وی گرد آمده بودند، شمار آنها را صدها هزار نفر خواند و به آنان وعده داده که با توجه به اینکه به دلیل ازدحام جمعیت امکان این سخنرانی فراهم نشد ، روز چهارشنبه در مسجد دانشگاه صنعتی شریف با آنها سخن خواهد گفت.

وی در ادامه به اطلاعات ارائه شده در مناظره شب گذشته میان دو کاندیدای دیگر اشاره کرد و گفت: بانک مرکزی و مرکز آمار بیش از 30 سال، 40 سال و 50 سال است که آمار منتشر می کنند با این حال در برنامه تلویزیونی برخلاف همه قوانین به طور مکرر یک کاندیدا،‌ کسی که هنوز مسئول است، متهم به دروغگویی می‌شود و به وی توهین‌ می‌شود که این جای بحث دارد.

این کاندیدای انتخابات گفت که قصد دارد درفرصتی که علاوه بر مناظره 3 گانه حق قانونی خود می داند به اتهامات پاسخ دهد.

وی ادامه داد : دروغگو خائن است و خائن ترسو است، چه کسی تا امروز از این دولت ترس سراغ دارد و من فکر می‌کنم همین کافی باشد .

احمدی نژاد با طرح این پرسش که در این باره چرا اینگونه هجوم می‌‌کنند و بدون اینکه برنامه‌ای ارائه بدهند علیه بنده به هر حرفی که دلشان می‌خواهد متوسل می‌شوند اعلام کرد که در این باره  توضیح خواهد داد. 

وی گفت که علیه وی میلیونها سی دی منتشر کرده اند و با بریدن حرفها آنها را تحریف نموده اند و کسانی که می خواهند درس ادب و اخلاق بدهند این اقدامات را انجام داده اند.

رئیس دولت نهم خبر داد که فردا در جمع هواداران خود در ساری و اهواز سخن خواهد گفت.

احمدی نژاد در پاسخ به سئوال مجری که از وی درباره برنامه هایش برای ایجاد تحول در کشور پرسید گفت :  در خصوص مدل اقتصادی بحث‌های مختلفی وجود دارد و وقتی ما چشم‌انداز و سیاست‌های کلان و قانون برنامه و سیاست‌های چشم‌انداز را داریم در واقع اینها تئوری اقتصادی ما است، تئوری اقتصادی پیشرفت و عدالت است، در تئوری پیشرفت و عدالت یعنی مردم کشور را اداره می‌کنند و فرصت‌ها نیز عادلانه توزیع می‌شود، کشور باید ثروتمند باشد و هر چه ثروتمندتر، بهتر ، اما توزیع ثروت بر اساس عدالت و فرصت‌ها و استعدادها بر اساس عدالت باید فرصت ظهور و بروز پیدا کنند.

این کاندیدای انتخابات در عین حال گفت : در میان کاندیداها تنها کسی که ایده‌های جدید در بخش‌های مختلف مطرح کرده است، غیر از آن دو نفر، رضایی است که این ایده‌ها قابل توجه است. وی سپس از رقیب خود پرسید که با توجه به برنامه اقتصاد و دارایی چگونه قصد دارد با قوانین موجود این شیوه را پیاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد