وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رضایی : بحث کنار رفتن من شایعه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی محسن رضایی، وی در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در پی انتشار اخبار و شایعاتی مبنی بر این که رضایی درمناظره اش با محمود احمدی نژاد از چالش با وی پرهیز خواهد گفت: من نماینده مردمی هستم که از بداخلاقی،‌ ماجراجویی، بی برنامگی به تنگ آمده اند به این خاطر با هیچ کس کنار نمی آیم و به نفع هیچ کس کنار نمی روم .



این نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درادامه افزود: مردم دوست دارند با وحدت خود ریشه فقرو بیکاری و گرانی را درکشوربخشکانند این مردم دراین کشور زرخیز شایسته زندگی به دور از تنش و مشکلات اقتصادی هستند .

رضایی درادامه این گفتگو ذکر کرد: مردم دراین روزها لطف و بزرگواری خود را درحق من تمام کردند و به برنامه های من رای مثبت دارند .

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: من از مردم کشورم، علما، اقوام،‌ گروه ها، فرهیختگان، جوانان، ورزشکاران، صنعتگران و.... سپاسگزارم و موکدا می گویم که برای ریشه کنی فقروبیکاری وگرانی آمده ام.... رقیب من فقروگرانی وبیکاری است و از این که مردم کشورم من را به خاطر برنامه هایم پذیرفته اند و به من رای می دهند سپاسگزارم و ان شاء الله بتوانم با پشتوانه مردم با قوت دراین جایگاه به این جغرافیای با شکوه و این مردم عزیز خدمت کنم ..

نظرات 3 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:20

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

فرید دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:50

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید
www.parmis-corp.mihanblog.com

یه دوست دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:56

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد