وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

احمدی نژاد: اعلام اسامی مفسدین تازه ابتدای راه است

ارومیه - محمود احمدی نژاد خطاب به مفسدین اقتصادی گفت: من به نمایندگی از ملت ایران اعلام می‌کنم اگر از زیاده خواهی و تحمیل خود بر دیگران دست بر ندارید، این
اعلام اسامی تازه ابتدای راه است.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، رییس جمهوری عصر امروز یکشنبه در جمع مردم ارومیه، مردم استان آذربایجان غربی را نماد صداقت، شرافت، مجاهدت و عزت ملت ایران دانست و
گفت: مردم این دیار نماد همدلی، برادری و تلاش مقدس برای سرافرازی ایران عزیز هستند.

وی افزود: مردم آذربایجان غربی در طول تاریخ، سنگربانی امین برای استقلال، عزت، شرف و ناموس ملت ایران بوده اند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش، به وظایف دولت اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: یکی از مهمترین وظایف دولت اسلامی، دفاع از حقوق ملت و بیت المال مسلمین و اموال عمومی است و دولت موظف است از حقوق ملت در عرصه‌های داخل و خارج کشور با اقتدار صیانت کند .

نامزد ریاست جمهوری دهم افزود :دولت موظف است ثروت و اموال عمومی را به طور
عالادنه در سرتاسر کشور میان اقشار و مناطق مختلف توزیع کند.

وی با بیان اینکه در طول سی سال گذشته ملت ایران با فداکاری، شجاعت و ایثار، از ارزشهای الهی، عدالت و پاکی صیانت کرده است، تصریح کرد:
دستاوردهای عظیم و بی‌نظیری در اختیار ملت ایران است، اما برغم این دستاوردهای عظیم و افتخار آمیز در طول این ‪ ۲۴‬سال گذشته، در بدنه دولت، مراکز قدرت بوجود آمد.

احمدی نژاد گفت: عده‌ای قلیل در درون تشکیلات حکومتی از مسیر انقلاب منحرف شدند در حالی که در فرهنگ انقلاب، همه باید در خدمت ملت باشند .

وی یادآور شد: در فرهنگ انقلاب، منافع مردم بر منافع اشخاص ترجیح داده می شود و هیچگاه حقوق فردی بر حقوق عمومی و ملت برتری نمی‌یابد.

رییس جمهوری تصریح کرد: از منظر انقلاب، آحاد مردم از حقوق یکسان برخوردار هستند و در همه حقوق زندگی و استفاده از بیت المال بطور برابر حق دارند.

احمدی نژاد گفت: با این وجود، متاسفانه عده‌ای قلیل پیدا شده‌اند که خود را تافته جدا بافته از ملت دانسته، برای خود حقوقی درست کرده و برای خود، خانواده و گروه خود قائل شده اند.

وی افزود: آنان آرام آرام دست اندازی به بیت المال مردم و استفاده از امتیازات دولت را برای خود نه تنها جایز می‌دانستند، بلکه آن را یک حق مسلم تصور کردند تا جایی که باور کردند که مالک انقلاب و مردم هستند.

به گفته احمدی نژاد، گروه یادشده حتی مردم را به شهروند درجه یک و دو تقسیم کردند.

وی افزود: اینها افراد خود را در وزارتخانه‌های مختلف در پیچ و خم عبور از ثروت ملت گماشتند تا از فرصتها به نفع خود بهره ببرند و اینها مانع حرکت ملت ایران به سمت قله‌های پیشرفت هستند .

احمدی نژاد خاطرنشان کرد: این در حالی است که می‌دانیم در هرجایی که ثروت انباشته شود، در کنار آن دره‌های فقر بوجود می‌آید.

وی خطاب گفت: در زمان جنگ، اکثریت قریب به اتفاق ملت با کوپن زندگی می کردند و بچه‌های خود را به جبهه می‌فرستادند ولی عده‌ای در همان زمان با استفاده از امتیاز و دلار هفت تومانی، میلیاردر شدند و به زحمت و فقر ملت ایران خندیدند.

رییس جمهوری تاکید کرد: این افراد کار را به جایی رساندند که حکومت را حق خود تصور می‌کردند و سایر ملت را دست دوم و رعیت می‌دانستند.

رییس جمهوری ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری دوره گذشته و در چهار سال قبل وقتی ملت هوشمندانه برای شکستن حلقه منحرف مدیریتی، یکی از فرزندان خود را وارد حلقه مدیریت کرد، آنها یکپارچه شروع به موضع گیری، جوسازی و مقابله با اراده ملت کردند.

وی گفت: یکی از افراد در مناظره اعلام کردای چپی‌ها و راستی‌ها چرا نشسته اید، باید متحد شویم چون یک عده بی‌ریشه درون حکومت نفوذ کرده اند. آنها آنقدر خود را بالاتر می‌دانند که به فرزندان ملت توهین می‌کنند.

احمدی نژاد افزود: آنها از اینکه می‌بینند شما می‌خواهید دست‌های نامحرم را از بیت المال قطع کنید، عصبانی هستند.

وی گفت: شما مشاهده کردید بدترین تهمت‌ها را به من وارد کردند، جوری تبلیغات کردند که در این چهار سال در این کشور هیچ کاری صورت نگرفته و ما به عقب بازگشته ایم.

احمدی نژاد افزود: در مناظره‌ها دیدید که همه این جوسازی ها، یک دروغ است و ناراحتی
آنها این است که به فضل خدا و به دست ملت ایران و با همت ملت ایران، دست های آنان یکی پس از دیگری قطع می‌شود .

رییس جمهوری خاطرنشان ساخت: ما حقوق کارمندان و بازنشسته‌ها را افزایش دادیم و انشاء‌الله حقوق کارگران را نیز را زیاد خواهیم کرد .

نامزد دهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد: ما به مردم سهام عدالت دادیم اما عده ای
می گویند این سیاست دولت غلط است. وقتی از آنها می‌پرسیم این سیاست دولت چرا غلط است، در جواب می‌گویند شما پول در بین مردم توزیع می‌کنید.

احمدی نژاد با بیان اینکه ملت ایران، ملت هوشمندی است و کمر بزرگترین مستکبران تاریخ را شکسته و آنان به زانو درآورده است، تاکید کرد: ما با صراحت اعلام می‌کنیم نظام متعلق به مردم ایران است، آنهم وقتی که عده ای قلیل تصمیم می‌گیرند مملکت را به ملک شخصی خود تبدیل کنند و اینها کسانی هستند که خود را معادل نظام فرض می‌کنند حال آنکه نظام متشکل از ملت و رهبری است .

وی خطاب به برخی از زیاده خواهی‌های عده‌ای قلیل در مملکت افزود:اگر از خودخواهی، زیاده خواهی و تحمیل خود بر مردم دست برندارید این اعلام اسامی تازه
ابتدای راه است .

این نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: اگر ملت بزرگ ایران فرزند خادم خود را برای یک دوره دیگر خدمت برگزیند، متجاوزین را به ملت معرفی می‌کنم .

رییس جمهوری گفت: دوره‌ای که عده‌ای قلیل خود را ارباب مردم می‌دانستند دیگر به تاریخ پیوسته است .

وی افزود: این عده قلیل،در گفت وگوها، تخلف و تجاوز به قانون و گرفتن امتیاز را حق خودشان تلقی می‌کنند و می‌خواهند جیب‌های بزرگ و پرنشدنی خود را پر باد کنند.

احمدی نژاد با بیان اینکه در عرصه سیاست، دولت نماد شجاعت و سرافرازی ملت باید باشد،
گفت: کوتاه آمدن در مقابل مستکبران اندیشه غلطی است و رفع تبعیض از کشور تنها در سایه اقتدار و شجاعت ملت اتفاق می‌افتد.

وی یادآور شد: پنج سال پیش جرج بوش رییس جمهوری آمریکا، ایران را محور شرارت اعلام کرد و گفت می‌خواهیم به ایران حمله کنیم ، آنهم زمانی که بیشترین همراهی و عقب نشینی در برابر او انجام شد، اما به محض اینکه ملت تصمیم گرفت از موضع قدرت برخورد کند،
این شرایط دگرگون شد.

رییس جمهوری بااشاره به اظهارات اخیر باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در مصر افزود: همه ما دیدیم که آقای اوباما در روزهای گذشته چگونه متواضعانه با ملت ایران سخن گفت و این تغییر مواضع به خاطر دلرحمی سیاستمداران آمریکایی نیست بلکه بخاطر ملت ایران است .

احمدی نژاد تصریح کرد: اگر ملت ایران بار دیگر بنده را برگزیند، سیاست خارجی بر اساس اقتدار و شجاعت خواهد بود و ما سرسوزنی کوتاه نخواهیم آمد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد