وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رضایی: یک امپراطوری بدون لشگر کشی تاسیس خواهم کرد

محسن رضایی، کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در اجتماع پرشور مردم مشهد در حسینیه کرامت تاکید کرد: هر یک از کاندیداها باید صادقانه با مردم سخن بگویند و نباید پس از در دست گرفتن دولت و اتمام دوره مسوولیت عنوان کنند که به ما اجازه ندادند کار کنیم.



به گزارش ایفنا نیوز، وی در جمع مردم مشهد با نام بردن از شهدای این خطه گفت: مشهد قلب ما ایرانیان است و بدون آن قلب ما به ضربان درنمی‌آید.

وی با بیان این مطلب که مشهد برای ما هم از بعد معنوی و هم از بعد دفاع مقدس قابل اهمیت است، گفت: در راس افتخارات و بزرگان مشهد شخصیت رهبری قرار دارد.

رضایی در ادامه با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران امروز به نقطه عطف جدیدی رسیده است، گفت: در این مرحله از تاریخ جای دیگر سوال‌های زیادی درباره جمهوری اسلامی ایران پیش آمده است. برخی سیاه‌نمایی می‌کنند و برخی دیگر نیز می‌گویند چون ما در دولت جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم. وجود مشکلاتی در زندگی عادی مردم اهمیتی ندارد و مردم باید این وضعیت را تحمل کنند.

رضایی تاکید کرد: فرق من با کاندیداهای دیگر این است که هیچکدام از این دو نظر را قبول ندارم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در 300 سال اخیر دستاوردهای بزرگی داشته اما این مساله دلیل نمی‌شود که عده‌ای بگویند فقر و بیکاری مهم نیست و ما اینها را حل می‌کنیم، سوال مردم این است که تا کی قرار است این مشکلات حل نشده باقی بمانند.

رضایی ادامه داد: مردم امروز زندگی شایسته می‌خواهند متاسفانه حتی زمانی که میلیاردها دلار از ناحیه فروش نفت به ما می‌رسد باز هم تغییری در زندگی مردم رخ نمی‌دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظان در ادامه تاکید کرد: برخلاف عده‌ای که می‌گفتند جوانان مشکل هستند من اعتقاد دارم جوانان فرشته نجات کشور هستند.

رضایی با تاکید بر اصلاحات سیاسی این سوال را مطرح کرد که آزادی با جیب خالی چه فایده دارد؟ در کنار شغل و آزادی فرهنگ و ارزش‌های معنوی هم باید مورد توجه قرار بگیرد.

امپراطوری اقتصادی را از کوچه‌های شهرهایمان آغاز می‌کنیم

وی سپس با اشاره به قرار گرفتن استان خراسان در همسایگی کشورهایی که جمعیت آنها بالغ بر 80 میلیون نفر است تاکید کرد: این استان می‌تواند به پایگاهی برای فرهنگ‌سازی تبدیل شود.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سپس با تاکید بر این مطلب که تا 20 سال دیگر فرصت داریم کشور را به لحاظ اقتصادی و اجتماعی درست کنیم، گفت: عده‌ای می‌گویند رضایی آمده تا امپراطوری درست کند، اما من ناراحت نمی‌شوم اما باید دانست که لشگر‌کشی‌های ما امروز تمام شد و ما ساختن این امپراطوری را از کوچه‌های شهر خودمان آغاز خواهیم کرد تا هر جوان ایرانی که در این کوچه‌ها قدم می‌زند، به ایرانی بودن و مسلمان بودن خود افتخار کند.

رضایی با انتقاد از این روزمرگی مسوولان کشور و عدم توجه به آینده تاکید کرد: سند چشم‌انداز ایران 1404 بعد از قانون اساسی دومین سند مکتوب ایران است و همه مسوولان کشور از جمله رئیس‌جمهور باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به ایجاد دولت فدرال اقتصادی در استان خراسان تاکید کرد: من مساله اشتغال کشور را حل خواهم کرد و به جای سیب‌زمینی دادن به مردم برای جوانان اشتغال دائم ایجاد می‌کنیم.

رضایی همچنین تاکید کرد: ما قبول نداریم که حقوق شهروندی به خیابان و دانشگاه مسدود می‌شود بلکه ما حقوق شهروندی را به شکل جامع دنبال می‌کنیم و حتی از روستاییانی که به دلیل بی‌سوادی امکان نوشتن یک دادخواست ساده را ندارند و یا زندانیان باید از حقوق شهروندی برخوردار بوده و امکان گرفتن وکیل داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد من آمده‌ام تا به شعارگرایی خاتمه دهم.

گفتنی است محسن رضایی 45 دقیقه پس از پایان سخنرانی خود در جمع جوانان محاصره شد و به سوالات آنان پاسخ ‌داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد