وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رضایی ابعاد موفقیت های کشور را تشریح کرد

نامزد دور دهم انتخابات ریاست جمهوری گفت: هم اکنون در کشور موفقیت های زیادی داشته ایم و به آسمان ماهواره می فرستیم ، در منطقه حضور پر رونق داریم و در دنیا کشور مطرح هستیم.

" محسن رضایی " ، روز شنبه در جمع حامیان خود در مسجد امام حسن عسگری مراغه افزود:در کنار این موفقیت ها ، مشکلاتی نیز از دولت های گذشته باقی مانده و در این دولت نیز تشدید شده و عمدتا در زمینه های اقتصاد ، کشاورزی ، فناوری ، صنعت ، علم و فرهنگ و در یک کلام مساله زندگی مردم است.
وی اضافه کرد: ما به دنبال بهبود کیفیت زندگی مردم و ارتقای آن حداقل به 20 پله بالاتر هستیم.
وی خاطرنشان ساخت: مسایل مربوط به بهداشت و درمان در کشور فوق العاده پایین بوده و ما جزو کشورهای 160 ام دنیا در این زمینه بوده و خدمات بهداشتی در شان مردم نیست.
وی ، بیکاری جوانان را از دیگر مشکلات موجود جامعه ذکر کرد و گفت: جوانان وقتی وارد دانشگاه شدند فکر می کردند پس از اخذ مدرک تحصیلی ، شغلی منتظر آنان است و آنان شاغل می شوند ولی شغلی وجود ندارد.
رضایی ، گرانی ، اعتیاد ، عقب ماندگی را از دیگر مشکلات جامعه بیان کرد و گفت: ارتقای کیفیت زندگی مردم در زمینه های سلامت ، شغل ، صنعت ، اقتصاد ، درآمد و کشاورزی و افزایش چشمگیر وضعیت آنان هدف اساسی من بوده و برای این کار به صحنه آمده ام.
وی ، سایر نامزدهای ریاست جمهوری را رقیب خود ندانسته و افزود: من فقر ، بیکاری و گرانی را رقیب خود می دانم و اگر آنان ( نامزدها) می توانستند کاری کنند ، من به صحنه نمی آمدم.
وی خاطرنشان ساخت: من مطمئنم اینها( نامزدها) برغم اینکه دلسوز و خوب هستند ، ولی نمی توانند کشور و اقتصاد را اداره و و یک انقلاب اقتصادی در کشور ایجاد کنند.
رضایی ، افزود: ما دنبال راهی جدید و نویی هستیم که البته این راه به معنای پا گذاشتن به گذشتگان و همچنین این نیست که گذشته ها بخواهند آینده ما را تعیین کنند ، بلکه آینده را در چارچوب خودش و به دست جوانان می سازیم.
وی گفت: تجربه نشان می دهد دولت فعلی برغم زحمات زیادی که کشیده اگر چهار سال دیگر نیز بر سر کار باشد هیچ افق روشنی برای تحول اساسی در کشور ایجاد نخواهد شد.
وی گفت: ما باید راه سومی را در پیش بگیریم و آن ایجاد یک انقلاب اقتصادی است که 12 سال روی آن کار کارشناسی و عملیاتی صورت گرفته است.
وی افزود: شهرستان مراغه برغم وجود توانمندی و سابقه تاریخی پرافتخار و داشتن جوانان فرهیخته در این 30 سال حرکت لاک پشتی داشته و نیاز به یک تحول دارد.
وی ، ایجاد دانشگاه علم و فناوری در زمینه علم و فناوری از جمله در نجوم و فیزیک و چند رشته دیگر را برای کسب افتخارات گذشته را برای این شهرستان ضروری دانست و گفت: متعادل سازی تعرفه های کشاورزی و جلوگیری از واردات بی رویه محصولات کشاورزی ، ایجاد صنایع مکمل و جانبی در کنار توسعه کشاورزی و تبدیل آن به یکی از چند قطب فرهنگی کشور را از دیگر برنامه های خود برای شهرستان مراغه ذکر کرد.
وی ، دغدغه اصلی خود را جوانان اعلام کرد و گفت: آنان به عنوان فرشتگان نجات در انقلاب و دوران دفاع مقدس امتحان خود را پس داده اند.
نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: دولتمردان ما به جوانان نه اعتماد کرده ، نه حمایت می کنند و نه تجربه بکار گیری جوانان در صحنه را دارند و مدیریت دولتمردان ما مدیریت بر جوانان نیست.
رضایی افزود: من انقلاب اقتصادی را با جوانان انجام خواهم داد و با کمک آنان فقر ، بیکاری ، گرانی و عقب ماندگی را از کشور بیرون کنیم.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد