وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رضایی : ظرف مدیریتی کشور نباید محدود به چند نفر باشد

کاندیدای دهیمن دوره ریاست جمهوری گفت: ظرف مدیریتی کشور نباید محدود به چند نفر باشد‌.

محسن رضایی عصر امروز در جمع هواداران خود در سالن فتح خیبر تبریز افزود: هدف من از حضور در عرصه انتخابات این است که بتوانم زندگی مردم را در ابعاد مختلف فرهنگی، اقتصادی و مادی و رفاهی بهبود ببخشم.
رضایی با بیان اینکه اگر معاش نباشد، معاد هم نخواهد بود، افزود: زمانی که یک جوان تحصیل ‌کرده پس از دریافت مدرک امیدی به کسب شغل نداشته باشد و شرکت‌های صنعتی که امیدی به آینده ندارند نشان از عدم وجود زندگی مطلوب در کشور است.
این نامزد رئیس جمهوری اضافه کرد: نخستین سئوالی که از دولتمردان دارم این است که همان جوانانی که خرمشهر را آزاد کردند و شاه را از کشور بیرون راندند آیا نمی‌توانند عقب ماندگی‌ها و معضلاتی مانند بیکاری را از کشور بیرون رانند.
رضایی با بیان اینکه جوانان فرشتگان نجات کشور هستند، اظهار داشت: باید دست جوانان پر توان ایرانی را ببوسیم تا بیکاری، فقر و معضلات مختلف اجتماعی را از کشور بیرون کنند.
رضایی تاکید کرد: من مطمئنم در کشور جوانان پرتوان گمنامی هستند که توانایی کارهای بزرگ را دارند و باید با شناسایی آنان زمینه سرمایه‌گذاری ‌روی آنان را فراهم کنیم تا از میان شان مردان سیاست، هنرمند و اقتصاد دان تحویل جامعه دهیم.
وی گفت: معتقدم سرمایه عظیم انسانی که در کشورمان وجود دارد به اندازه چند کشور بزرگ جهان است.
رضایی تشکبل دولت ائتلافی را در این راستا خواند و اضافه کرد: دولت ائتلافی متشکل از اقوام و اقشار مختلف جامعه است تا ظرفیت مدیریتی کشور گسترده‌تر شود.
وی افزود: ظرف مدیریت کشور نباید کوچک و محدود و در اختیار افراد محدود باشد.
رضایی در بیان ویژگی‌های دولت ائتلافی تصریح کرد: دولت ائتلافی یعنی فراهم کردن ظرفیت بزرگی از مدیران با تجربه و توانمند که به واسطه آن انقلاب اقتصادی، تحول فرهنگی و اصلاحات در سیاست کشور را رقم زند.
وی تاکید کرد: هر سه شاخصه فوق باید همزمان و همسوی هم تحقق یابد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: مسئله دیگر در خصوص حقوق بشر و آزادی‌های مدنی است، در این خصوص معتقدم نباید این موارد را تنها در دانشگاه‌ها و خیابان‌ها تحقق بخشیم بلکه حتی در زندان‌ها نیز نیاز به رعایت حقوق شهروندی الزامی است.
وی ادامه داد: در این زمینه نخستین اقدامی که خواهیم کرد این است که قانون جامع حقوق شهروندی و آزادی‌های مدنی را به تصویب مجلس می‌رسانیم و سپس آموزش‌های لازم را در این خصوص بین دستگاه‌های اجرایی اجرا می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد