وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رضایی:داشتن اتحاد برای پیشرفت کشور امری اساسی است

محسن رضایی ایجاد وحدت و یکپارچگی را در کشور مهم دانست و گفت: این درست است که به احساسات نیاز است ولی داشتن اتحاد در راستای پیشرفت کشور امری اساسی است.

محسن رضایی، کاندیدای دهمین دوره ریاست جمهوری ‌عصر امروز در جمع مردم یاسوج در خیابان مصلی با بیان اینکه ما تشنه مقام و ریاست نیستیم افزود: ما آمده‌ایم که به لطف خداوند منان دست به یک تحول اساسی و عظیم اقتصادی از آن بخش‌هایی که روی زمین مانده بزنیم.
رضایی با بیان اینکه عوام فریبی به پایان رسیده است و چه از طریق سنتی و چه روشنفکری نمی‌توان مردم را فریب داد افزود: من 12 سال است که تمام کارشناسان اقتصادی، صنعتی و فناوری کشور را یک به یک دیده‌ام و با آنها مصاحبت داشته‌ام و با شعوری که ملت ایران دارد پیش‌بینی کرده‌ام که ‌ایران آینده درخشانی خواهد داشت.
وی با اشاره به اتفاقات تروریستی در اوایل انقلاب و دستگیری اعضای چریک‌های فدایی خلق و پیشنهاد برگزاری مناظره با مشورت شهید بهشتی در زمان ریاست جمهوری بنی‌صدر اظهار داشت: در آن زمان توانستیم با طرح یک مناظره تلویزیونی ماهیت آن گروه منافق اسلحه به دست که پس از دستگیری خود را مظلوم جا زده بودند را به مردم نشان دهیم و اکنون نیز با طرح مناظره تلویزیونی برای کاندیداها سعی در راستای شفاف سازی انتخابات کردیم تا کاندیداها دیگر نتوانند عوام‌فریبی کنند.
نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایجاد وحدت و یکپارچگی را در کشور مهم دانست و گفت: این درست است که به احساسات نیاز است ولی داشتن اتحاد در جهت پیشرفت کشور امری اساسی است و کسی که توانایی اداره کشور را دارد نیازی به جیغ و داد ندارد و تا رسیدن به یک قدرت بزرگ اقتصادی راه ایران باز است و ما باید این راه را با اتحاد و همبستگی باز کنیم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حضور پورشور و همیشه در صحنه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه‌‌های مختلف افزود: برای من باعث افتخار است که در بین مردم عزیز این استان هستم چون مردم این استان در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس شناسنامه درخشانی داشته‌اند و شهدایی را از این دیار دیده‌ام که با سادگی و رشادت تمام از حیثیت و انقلاب اسلامی در برابر جور و ستم دفاع کردند.
وی ‌با بیان اینکه کشور ایران دارای میلیاردها دلار سرمایه ملی است اظهار داشت: چرا کشور ما با داشتن این همه ظرفیت و نیروی انسانی مستعد و توانمند نباید جزو کشورهای قدرتمند اقتصادی دنیا باشد.
رضایی ادامه داد: ملتی که توانست شاه و صدام را با آن همه عظمت از کشور ایران بیرون کند آیا نمی‌تواند فقر، گرانی و بیکاری را از کشور بیرون کند و ما آمده‌ایم که با همکاری و اتحاد مردم این توسعه اقتصادی را تحقق ببخشیم.
نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه گذشته کشور به دست جوانان و زنان و مردان این کشور ساخته شده و ما نمی‌توانیم با گذشته آینده را بسازیم بیان داشت: جوانان فرشتگان نجات این ملت هستند و من متاسفم که کاندیداهای محترم انتخابات دهم ریاست جمهوری هنوز جوانان را باور نکرده‌اند.
نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه به جای دادن ماهی باید ماهیگیری را یاد داد اظهار داشت: یارانه در کشور وجود خواهد داشت اما به سمت اشتغال و تولید چون یارانه در جهت پیشرفت شغل و کم شدن بیکاری ارائه شده است نه چیز دیگر.
وی با اشاره به اینکه با آزادی و حقوق شهروندی موافق است ولی کافی نیست ابراز داشت: در کنار آزادی باید شغل و درآمد همراه باشد و طرح ما برای جوانان عزیز ایجاد یک دوره مهارتی در 6 ماهه اواخر تحصیلاتشان در دانشگاه و معرفی آنها به شرکت‌ها و تعاونی‌‌ها و پرداخت 50 درصد حقوق کامل به مدت سه سال توسط دولت است که امیدواریم با ارائه این طرح و حمایت شرکت‌ها و واحدهای اقتصادی شاهد تحولات نوین اقتصادی در کشور باشیم.
‌رضایی در ادامه به نتایج ضعیف تیم‌های ورزشی در کشور اشاره کرد و بیان داشت: ورزش افتخار کشور ماست و نباید از آن وسیله‌ای برای سکوی پرتاب برای مسائل سیاسی استفاده کرد و بنده به این هم اکتفا نمی‌کنم و خواهان ایجاد وزارت ورزش در کشور هستم تا آنان که در امر مسائل ورزش کوتاهی می‌کنند در مقابل مردم پاسخگو باشند.
وی در همین رابطه افزود: بنده یک دوره بازی‌های المپیک آسیایی را به ایران می‌آورم تا به همگان ثابت کنیم که ملت ما دارای چه توانمندی‌هایی است و این خود برای شرکت‌های خصوصی و دولتی داخلی که ظرفیت خدمات در این زمینه را دارند امتیازی است که از نظر اقتصادی می‌توانند در عرض یک سال درآمد 10 ساله را کسب کنند.
نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از دیگر مشکلات کشور را روستاها دانست و گفت: در گذشته مواد لبنی و مایحتاج از روستاها به شهرها صادر می‌شد و نوعی اعتدال سرمایه‌داری در شهر و روستا حاکم بود ولی اکنون برعکس شده و مواد مایحتاج از شهر به روستا صادر می‌شود و روستایی که درآمد ندارد نابود می‌شود و ایجاد جاده و مدرسه هم برای آن فایده‌ای ندارد.
رضایی درخصوص برنامه‌هایش در زمینه توسعه روستاها به حمایت جدی از کشاورزی اشاره کرد و افزود: متعادل کردن تعرفه‌ها، فعالیت‌های مکمل در کنار کشاورزی و ایجاد نظام بهره‌وری و کارآفرینی از دیگر برنامه‌های مهم بنده در جهت توسعه روستاها است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد