وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

ویژه‌نامه‌ی «معیار» منتشر شد

مجموعه دیدگاه‌ها و نظرات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، با عنوان «معیار» منتشر شد.

ایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، نسخه الکترونیکی «معیار» که شامل گزیده‌ای از رهنمودها و توصیه‌های معظم‌له پیرامون انتخابات ریاست جمهوری است را منتشر کرد.

از نکات حائز اهمیت این مجموعه،‌ ارائه نقشه راه کلان انتخابات ریاست جمهوری است. "نقشه راه انتخابات ریاست جمهوری"، محورهای اصلی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره این سطح از انتخابات است که از میان سخنرانی‌های معظم‌له  از سال 1384 الی 1388 گزیده شده که شامل محورهای زیر است:
1.اهمیت انتخابات
2.وظایف مردم
3.وظایف نامزد‌ها
4.وظایف مسئولان
5.چالش‌‌های موجود بر سر راه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری. 



یکی از مهمترین بخش‌های این «نقشه راه» وجود محور شاخصه‌‌های انتخاب اصلح -شامل ده شاخصه- و الزامات (راه‌های) تشخیص اصلح -شامل چهار مورد- است. همچنین از نکات جالب این نمودار واضح و مصداقی کردن شاخصه‌های همچون "مردمی بودن" انتخابات است که پنج مصداق برای آن در این نمودار آورده شده است.

همچنین در این نمودار وظایف ده‌گانه‌ای برای نامزدها آمده است که مهمترین آن عبارتند از «پرهیز از تخریب دیگران، پرهیز از تبلیغات رنگین و متنوع، پرهیز از وعده‌های غیر عملی، توجه به حفظ اقتدار ملت در سخنان و تبلیغات و پرهیز از سخنان دلخوش‌کننده دشمن». شایان ذکر است این نقشه‌ی راه، توسط پژوهشگران دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مد‌ظله العالی) در قالب "نموداری" تنظیم شده و در صفحه انتهایی ویژه‌نامه "معیار" قرار دارد.

برای دریافت این ویژه‌نامه، اینجا را کلیک کنید. [حجم: 3.5 مگابایت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد