وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمله به ستاد محسن رضایی در بابل

تعدادی از طرفداران یک کاندیدا، شب گذشته در اقدامی خشونت آمیز به ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در شهرستان بابل حمله کردند.



به گزارش شمال نیوز، در پی ارائه دیدگاه های برنامه محور دکتر رضایی در مناظره های تلویزیونی و افزایش محبوبیت ایشان در بین مردم، تعدادی از طرفداران یک کاندیدا به ستاد دکتر محسن رضایی در شهرستان بابل حمله کرده و با وارد شدن به محل ستاد شروع به خرابکاری، ضرب و شتم کردند و صندلی ها و وسایل موجود در ستاد را شکستند که در پی این اقدام چهار تن از اعضای ستاد دکتر محسن رضایی به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

براساس گزارش شاهدان عینی این افراد که دارای وسایل چون اسپری، بی سیم و سلاح سرد بودند پس از این اقدام خشونت آمیز و توهین به سایر کاندیداها، سعی در ترک محل را داشتند که با دخالت نیروی انتظامی دستگیر و پس از مدت کوتاهی آزاد شدند. شایان ذکر است یکی از افراد مهاجم که هویت وی شناسایی شده است فعلا متواری است.

*برخورد مناسبی با قانون شکنان انجام نشده است

مسئول ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در بابل، با محکوم کردن برخوردهای خشونت آمیز در چند روز گذشته با طرفداران برخی از کاندیداها گفت: متاسفانه در روزهای اخیر، همزمان با افزایش چشم گیر گرایش مردم به دکتر رضایی، فشار نیروهای خودسر به ستادهای انتخاباتی و حتی حامیان ایشان بیشتر شده است.

وی افزود: دکتر رضایی برخوردهای اینچنینی را خلاف نظر امام(ره)، رهبری و قانون اساسی دانست و گفت: انتظار داریم مراجع امنیتی، سیاسی و قضایی با برخورد مناسب و به موقع شرایط را برای انتخاباتی سالم فراهم آورند.


مسئول ستاد انتخاباتی دکتر محسن رضایی در بابل ادامه داد: هم اکنون صندلی های شکسته و مدارک محکمی را از این برخوردها در دست داریم که به زودی این مدارک را در اختیار مسئولان ستاد انتخابات استان قرار می دهیم، هر چند تا امروز هیچگونه برخوردی از سوی مراجع ذی صلاح با این افراد ندیده ایم.

گفتنی است از ابتدای شروع فعالیت تبلیغات انتخاباتی ستاد محسن رضایی در استان مازندران شاهد برخی اقدامات غیرمتعارف از سوی برخی افراد از جمله پاره کردن پارچه ها، تهدید افراد تعیین شده برای حضور در صندوق های اخذ رای و .... صورت گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد