وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

دیدم نمی‌توانم به وظایفم عمل کنم استعفا دادم

کاندیدای‌ دهمین دوره انتخابات ریاست در ادامه سفرهای انتخاباتی خود عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه ما باید هر چیزی را در جایگاه خود مطرح کنیم در مورد استعفایش در زمان نخست وزیری‌اش اظهار داشت: بنده یکبار استعفا کردم و استعفایم زمانی بود که به این نتیجه رسیدم نمی‌توانم به وظایف قانونی خود عمل کنم.

وی افزود: امام خمینی (ره) استعفای مرا قبول نکردند و تا آخر عمرشان از بنده به طور صریح حمایت و دفاع کردند.
موسوی ادامه داد: امام مخالف هر گونه تحجری بودند و با تحجر مخالفت می‌کردند و هیچ گونه تحجری را قبول نمی‌کردند و اگر امروز هم بودند مخالفت می‌کردند.
وی ادامه داد: بنده افتخار همراهی در هشت سال دفاع مقدس را داشتم و همه نیروهای انقلابی نیز با بنده همکاری داشتند.
کاندیدای ‌دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ما باید یک اقتصاد نیرومند داشته باشیم گفت: امروز آن چیزی که شاهد هستیم بی‌توجهی به اقتصاد ملی است.
وی در مورد برنامه‌های اقتصادی خود گفت: باید پیگیر سیاست‌های درست و از جمله کنترل تورم و حمایت از تولید، صنعت و کشاورزی ملی باشیم.
موسوی با اشاره به وجود تورم 25 درصدی در کشور اظهار داشت: وجود 25 درصد تورم در کشور یعنی پایین آمدن قدرت خرید مردم به اندازه 25 درصد است.
وی با اشاره به اینکه در حالی که پرتقال ایرانی در گیلان، کرمان و مازندران روی درخت می‌ماند تصریح کرد: این در حالی است که ما پرتقال مصری و پاکستانی مصرف می‌کنیم.
کاندیدای‌ دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مورد سئوال دانشجویی در مورد اجرای برخی اصول قانون اساسی اظهار داشت: من موافق اجرای همه اصولی هستم که در قانون اساسی در مورد فرهنگ و زبان آمده است و مخالف اجرای آن نیستم.
وی در مورد سیاست خارجی و حمایت از برخی کشورها اظهار داشت: باید سیاست خارجی را برای اهداف کوچک‌تر به کار نگیریم بلکه برای اهداف بزرگ‌تر به کار گیریم.
موسوی در مورد حقوق زنان نیز گفت: دلیل اصلی حضورم در عرصه انتخابات به خاطر قانون‌گریزی دولت است و باید به قانون برگردیم.
وی در مورد مسایل فرهنگی نیز گفت: برای حل مشکلات فرهنگی باید یک دولت فرهنگی و یک فرهنگ غیر دولتی داشته باشیم.
کاندیدای ‌دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه بسیج باید فراتر از جناح و حافظ جان و مال مردم باشد تصریح کرد: بسیج باید از مظلوم دفاع کند.
وی افزود: اگر بخواهیم از بسیج در نیروهای سیاسی استفاده کنیم باید بسیج هم باید در ستاد کروبی، هم در ستاد رضایی، هم در ستاد احمدی‌نژاد و هم در ستاد بنده باشد و این به صلاح بسیج نیست.
موسوی با اشاره به اینکه بسیج در زمان جنگ مظهر ایثار، فداکاری و رشادت بود تصریح کرد: باید آن سرمایه عظیم حفظ شود و بسیج باید فراتر از جناح و گروه و حافظ جان و مال مردم باشد.
وی با اشاره به اینکه باید نگاه امنیتی از روی دانشگاه برداشته شود ادامه داد: نباید اساتید به دلایل گوناگون بازنشته و نباید دانشجوی ستاره‌دار داشته باشیم.
وی در جواب دانشجویی که پرسید شما در دانشگاه و بین دختر و پسر دیوار کشیدید تصریح کرد: به هیچ وجه چنین نیست و در زمانی که من نخست وزیر بودم چنین اتفاقی نیفتاد و این کار زمانی رخ داد که من نخست وزیر نبودم اما پس از اینکه امام متوجه این کار شدند دستور دادند دیوار برداشته شود.
وی شهر زنجان را یک شهر قدیمی و با فرهنگ برشمرد و گفت: این خطه بزرگان زیادی را به عرصه کشور معرفی کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد