وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

اعتراض شدید موسوی به عدم بی طرفی صدا و سیما

مهندس میرحسین موسوی با ارسال نامه ای سرگشاده به رییسان قوه مقننه و قضاییه و دادستان کل کشور به نحوه عملکرد صدا و سیما و عدم بی طرفی این رسانه در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری اعتراض کرد.


متن این نامه که روز سه شنبه در اختیار رسانه ها قرار گرفت به شرح زیر است: 

حضور محترم حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی ریاست محترم قوه قضاییه
حضور محترم جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
حضور محترم جناب حجت الاسلام و المسلمین دری نجف آبادی دادستان کل کشور

با سلام، همانگونه که استحضار دارید در آستانه یکی از مقاطع حساس تاریخ سرزمینمان قرار داریم که در آن مردم شریف ایران با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری وظیفه دینی و ملی خود را در تعیین سرنوشت کشور ایفا می کنند. اهمیت نقش رسانه های عمومی در این عرصه خطیر بر کسی پوشیده نیست.
 
مع‌الاسف تاکنون نحوه اطلاع رسانی رسانه ملی چه به لحاظ کمیت و چه به لحاظ کیفیت، حتی نسبت به دوره های قبل تنزلی آشکار داشته است و در نتیجه این شائبه را در اذهان عموم به وجود آورده که گویی قرار نیست انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری صحنه برابر و جدی رقابت نامزدها باشد.
 
نقض مکرر و آشکار بی‌طرفی از سوی بخش‌های خبری خاص و نیز کم‌مایه بودن برنامه‌هایی که باید با هدف دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات مردم تهیه و ارائه شوند به طور اساسی با ایده انتخاب آزادانه، آگاهانه و مسؤلانه یکایک شهروندان در تعارض است.

از جنابعالی انتظار می‌رود با توجه به وظیفة قانونی خود در قبال نظارت بر اجرای دقیق قانون انتخابات، نسبت به پیگیری امر اقدام مؤثر مبذول فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد