وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

کروبی: زندگی فقیرانه برازنده ایرانیان نیست

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی کروبی داوطلب دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بعد از ظهر روز سه شنبه برای انجام سفر تبلیغاتی وارد استان اردبیل شد و با حضور در یکی از محلات حاشیه شهر طی سخنان کوتاهی گفت:
زندگی فقیرانه برازنده ایرانیان نیست.


به گزارش ایرنا، کروبی در این سخنان که در محله سیدآباد ایراد کرد، افزود : کشور ما امکانات زیادی دارد ولی افراد زیادی در حاشیه شهرها به صورت فقیرانه زندگی می‌کنند.

وی بیان کرد: خدمت به این مردم و رفع مشکل زندگی آنها تنها با شعار محقق نمی شود و من برای تامین حداقل معیشت مردم حاشیه‌نشین و مستضعف همه تلاش خود را به کار خواهم بست.

کروبی همچنین در محله رحیم طیار و میراشرف از محلات حاشیه شهر اردبیل حضور یافت و از نزدیک با اهالی این محلات سخن گفت.

کروبی همچنین با حضور در منزل چند تن از خانواده‌های شهدای محلات حاشیه شهر در محله سیدآباد و کوچه ‪ ۱۴‬معصوم به مقام شامخ شهدای منطقه نیز ادای احترام کرد.

در جریان دیدار مردمی کروبی با اهالی محلات حاشیه شهر اردبیل ، جوانان و ساکنان این محلات شعارهایی در حمایت از وی با عناوین آذربایجان جانباز ، کروبی دن آیریلماز ، مصدق زمانه ، حمایتت می‌کنیم ، امیر کبیر زمان ، حامی مستضعفان ، آذربایجان اویاخدی ، اصلاحاتا دایاخدی ، نفت مال ایرانیست ، این شعار کروبیست سر دادند.

کروبی فردا در جریان سفر به استان اردبیل پس از دیدار و استقبال رسمی در میدان بسیج ، ابتدا در جمع دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به سخنرانی خواهد پرداخت و سپس دیداری با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل خواهد داشت.

کروبی در جریان این سفر انتخاباتی با اهالی بخش سنی‌نشین عنبران شهرستان نمین نیز عصر فردا دیدار می‌کند و در پایان سفر خود نیز در جلسه دیدار با اقشار عمومی مردم اردبیل در سالن شهید آسمانی ورزشگاه تختی به سخنرانی خواهد پرداخت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد