وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حاشیه نشست حامیان احمدی نژاد، موسوی و کروبی

ایرنا، در این نشست که قرار بود حامیان هر چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری حضور داشته باشند، حجت الاسلام ربانی به عنوان حامی محسن رضایی حضور نیافت و مجری برنامه به حضار اعلام کرد که تلفن همراه وی نیز خاموش است.


**فردی که به عنوان نماینده احمدی نژاد به این نشست دعوت شده بود، قبل از شروع سخنان خود گفت: من نماینده احمدی نژاد نیستم، بنده یک روزنامه نگار مستقل هستم، و فقط می خواهم در انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری به وی رای دهم.

**وحید جلیلی که به عنوان نماینده احمدی نژاد در جلسه حاضر شده بود، به جای سخنرانی، چند مقاله قرائت کرد که موجب اعتراض دانشجویان شد و از وی خواستند که خود سخن بگوید.

**هنگامی که پرسش های شفاهی آغاز شد، دانشجویان، جلیلی را حامی احمدی نژاد نمی دانستند و یکی از دانشجویان خطاب به وحید جلیلی گفت: قطعا سوال من از شما نخواهد بود، چرا که شما دکتر حامی احمدی نژاد نیستید.

**در این نشست برگه ای میان دانشجویان توزیع شد، که بر روی آن زمان و مکان برنامه با عنوان تریبون آزاد دانشجویان، با موضوع انتخابات، ویژه دانشجویان پلی تکنیک اعلام شده بود.

**حق شناس که به عنوان حامی کروبی در این نشست حضور داشت، گفت: ای کاش حامی محسن رضایی نیز بود تا توازن برقرار می شد، و من در این خصوص نگرانم.

**هنگامی که مجری نشست سوال دانشجویی را با لکنت خواند، حق شناس حامی کروبی گفت: بهتر است پرسش ها به صورت شفاهی ارایه شود.

**در این نشست بین حامیان نامزدهای اصلاح طلب حاضر در جلسه با حامیان احمدی نژاد درگیری لفظی به وجود آمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد