وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

انصراف یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

محمدعلی ایزدی عضو کمیسیون انرژی مجمع تشخیص مصلحت نظام ازنامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از کاندیداتوری انصراف داد.

به گزارش ایرنا وی با نگارش نامه‌ای که رونوشت آن را به شورای نگهبان فرستاده است انصراف خود را اعلام کرد.

متن انصراف محمدعلی ایزدی بدین شرح است:
پیرو اعلام رسمی مورخ 15 اردیبهشت 88 اینجانب(محمدعلی ایزدی) عضو کمیسیون انرژی مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس کمیسیون انرژی مجمع متخصصین ایران که درسال گذشته در سمت های کلان مدیریتی خصوصا در نفت نسبت به احیا میلیاردها تومان حیف و میل بیت المال و کوتاه کردن دست مافیای نفتی در این دوره جهت استمرار مبارزه برای شفاف سازی دست های پنهان مافیای نفتی ثبت نام کرده ام انصراف خود را از کاندیداتوری دوره دهم ریاست جمهوری اعلام می دارم.

ما اکنون بعد از سی سال بودجه ریزی، سرفصل در آمدی در بودجه کشور تحت عنوان انفال، نداریم بسیاری از عواید کشور که باید در سرفصل انفال مطابق اصل 45 قانون اساسی به خزانه وارد شود هرز می رود.

بالاخره بنده معتقدم اصل 53 قانون اساسی که می گوید همه دریافت ها باید در خزانه باشد و همه پرداخت ها از آنجا صورت گیرد برای ادای حق و حقوق اقتصادی ملت باید جلوی این نقض گرفته شود. بی خود نیست که پس از اجرای چند برنامه توسعه و بیش از میلیاردها دلار درآمد نفتی بیش از 17 میلیون نفر زیر خط فقر زندگی می کنند. پس سهم مردم از درآمد نفتی کجاست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد