وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حامیان خاتمی در اردوگاه موسوی حضور پیدا کردند

سهیلا جلودارزاده سخنگوی ائتلاف حامیان موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت:موسوی در این 20 سال در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاورت رئیس جمهور و فعالیت‌های علمی بوده است و با هنرمندان فرهنگستان هنر همکاری داشته و این کار بزرگی است.

وی درباره سکوت 20 ساله موسوی نیز افزود: حفظ فرهنگ و آثار فرهنگی یک ملت بسیار مهم است و این به معنای سکوت نیست.
سخنگوی ائتلاف ستاد حامیان موسوی گفت: اگر موسوی به دنبال رأی اصول‌گراها برود رأی اصلاح‌طلبان را از دست نمی‌دهد و هر انسانی دارای فکر و علاقمند به درک حقیقت است وقتی که با حقیقت برخورد می‌کند به سمت آن جذب می‌شود و این فرد چه اصول‌گرا باشد و چه اصلاح‌طلب فرقی نمی‌کند.
جلودارزاده در خصوص توانایی موسوی برای جذب آرای خاموش اظهار داشت:بنده تصور می‌کنم عده‌ای از مردم در انتخابات شرکت نمی‌کردند و دلیل‌شان این بود که در انتخابات رعایت امانت نمی‌شود و در نتایج انتخابات دستکاری می‌شود برای اینکه بتوانند این قضیه را تغییر بدهند رأی نمی‌دادند.
وی افزود:این افراد وقتی متوجه شوند که این اتفاق نمی‌افتد و در آرای مردم خیانت نمی‌شود مطمئناً در انتخابات شرکت می‌کنند.
این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه خاتمی موج‌سازی نمی‌کرد گفت: وقتی حقیقت مطرح می‌شود همه انسان‌های آزاده‌ای که برای این مملکت خیر و صلاح را خواستار هستند به سمت آن روی می‌آورند .زمانی خاتمی آمد و منادی این حقیقت شد و الان نیز موسوی آمده است.
وی ادامه داد: همه کسانی که از خاتمی حمایت می‌کردند در اردوگاه موسوی حضور پیدا کردند و طی دو هفته آینده تکلیف اجماع اصلاح‌طلبان مشخص خواهد شد.
سخنگوی ائتلاف حامیان موسوی ابراز داشت:پیشنهاد من این است که یک بار نامه‌ها و بیانات امام را در ارتباط با استعفای موسوی مطرح کنید تا تعدادی که امروزه حقایق تاریخی را وارونه جلوه می‌دهند اصل سند را مطالعه کنند تا در مراسمی که برای موسوی گذاشته می‌شود به صورت اختلال در نظم و بیان سوالات غیرمنطقی، روند انتخابات را بر هم نزنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد