وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

رهنورد راست مى گوید یا گزارشگر ویژه سیا؟!

خانم زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی با دفاع مجدد از شیرین عبادی گفت من برای عبادی به خاطر استقلال فکری که دارد احترام زیادی قائلم.

وی که در دانشکده علوم بهزیستی و توانبخشی دانشگاه شهید بهشتی سخن می گفت همچنین اضافه کرد: شیرین عبادی متفکری بزرگ است و به عنوان فردی که جایزه نوبل گرفته برای کشور عزت ایجاد کرد.

رهنورد درباره این سؤال که چرا در زمان ریاست دانشگاه الزهرا از عبادی دعوت کرده گفت مگر جرم است که از یک متفکر با اندیشه دعوت به عمل آوریم؟

اخیرا الهه هیکس از عناصر پشت پرده سناریوی نوارسازان، در گفت وگو با رادیوزمانه ضمن اذعان به گزارش لحظه به لحظه آشوب های خیابانی تیرماه 78 به خارج کشور (در پوشش گزارشگر حقوق بشر) فاش کرد که عبادی از سوی عبدالکریم لاهیجی (بغدادی) وکیل مدافع گروهک تروریستی منافقین و همکار استخبارات رژیم بعث عراق به وی معرفی شده و او هم عبادی را برای دریافت جایزه نوبل نامزد کرده است!

گروهک های تاسیس شده از سوی عبادی تحت عناوین شورای ملی صلح و کانون مدافعان حقوق بشر، همگی در خدمت سناریو سرویس های امنیتی آمریکا و در راستای منفی بافی و جعل گزارش برای القای نقض حقوق بشر در ایران قرار داشته اند. براساس برخی اخبار چنی معاون اسبق رئیس جمهور آمریکا بر فعالیت های ضدامنیتی مذکور در پوشش حقوق بشر نظارت داشت. عبادی تا مرز دفاع از جریان صهیونیستی بهائیت پیش رفت. و از این جهات معلوم نیست چرا همسر دکتر موسوی، به نامبرده عناوینی نظیر «متفکر، دارای استقلال فکری و کسی که برای کشور عزت آورد» می دهد. عبادی در روزگار پهلوی هم سلطنت طلب دوآتشه و حامی خفقان و سرکوب بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد