وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

جرایم انتخاباتی به صورت فوق‌العاده رسیدگی می‌شود

تبریز- دادستان تبریز در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نسبت به هر نوع تخلف انتخاباتی هشدار داد و گفت: به تخلفاتی از این دست به صورت فوق‌العاده رسیدگی خواهد شد.


دادستان عمومی و انقلاب تبریز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: به کارگیری اموال عمومی در انتخابات، خلاف قانون و تخلف است و با سوء استفاده از اموال عمومی در تبلیغات داوطلبان دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برخورد می‌شود.

یحیی میرزا محمدی اضافه کرد: در این ارتباط دو شعبه ویژه بازپرسی به منظور رسیدگی به تخلفاتی از این نوع در انتخابات ریاست جمهوری در استان تشکیل و آغاز به کار کرده است.

میرزا محمدی ، شعبات تشکیل شده در این ارتباط را شعبه چهارم و یازدهم بازپرسی دادسرای تبریز عنوان کرد و افزود: این شعبات جهت رسیدگی به تخلفات احتمالی نامزدها در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعال خواهند بود.

این مقام قضایی یادآور شد: جرایم مربوط به انتخابات که در شعب مزبور مورد رسیدگی قرار می‌گیرد ، شامل تخریب کاندیداها، شعار کاندیداها علیه یکدیگر، استفاده از منابع دولتی در جهت تبلیغات و هر گونه جنجال در این خصوص خواهد بود.

وی زمان رسیدگی به تخلفاتی از این دست را بصورت فوق‌العاده و خارج از نوبت اعلام کرد.

دادستان تبریز همچنین تخریب اموال عمومی و خصوصی را نیز در صورت مشاهده به عنوان جرم مستقل قابل تعقیب دانست و یادآور شد: این نوع جرایم نیز به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

میرزا محمدی خواستار رعایت اخلاق اسلامی توسط کاندیداها و طرفداران آنان شد و تاکید کرد: به افراد اجازه تخریب یکدیگر داده نخواهد شد و به کسانی که اموال دولتی در اختیار دارند هشدار داده می‌شود که در صورت استفاده از اموال دولتی در تبلیغات نامزدها با آنها برخورد خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد