وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمایت از احمدی نژاد توسط اصولگرایان با بررسی انجام شده است

دبیرکل جمعیت ایثارگران گفت: انتخاب احمدی نژاد از سوی اصولگرایان برای پشتیبانی و حمایت در انتخابات آتی با پشتوانه فکری و بررسیهای گسترده صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر در شیراز، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی دوشنبه شب در همایش وظیفه اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری در شیراز افزود: یکسال پیش اعضای جمعیت ایثاگران سئوالات، مسائل و ابهاماتی را که در مورد احمدی نژاد مطرح بود جمع آوری کردند تا برای پاسخگویی به این ابهامات راهکارها و روشهای مناسب را بیابند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای امر باید دلایل منطقی داشته باشیم که نامزد مورد حمایت اصول گرایان احمدی نژاد نباشد، عنوان کرد: در ادامه کار، سئوالات و طرح مسائل به پنج دسته تقسیم شد که شامل عرصه بین الملل، اجتماعی، فرهنگی، مدیریت اجرایی و اقتصادی بود.

دبیرکل جمعیت ایثارگران با اعلام اینکه بر این اساس شاخصهای دولت در هربخش با روش مقایسه با دولتهای قبلی، رویکردی و... مورد ارزیابی قرار گرفت، تصریح کرد: در مجموع شاخصهای دولت نهم در اکثر موارد عملکرد موفقیت آمیزی داشت در برخی از شاخصها با دولت قبلی تفاوتی نداشت و در دو یا سه مورد نیز عقب مانده بود اما در مجموع تمام شاخصها عملکرد خوب و افتخار آمیزی داشته است از این رو بر خلاف نظر برخی از اصولگرایان با پشتوانه منطق و بررسی علمی نامزد مورد حمایت خود را انتخاب کرده اند.

فدایی در ادامه سخنان خود به تشریح آماری عملکرد دولت و مقایسه آن با دولتهای قبلی و سالهای گذشته پرداخت و گفت: در حوزه علم، ایران به لحاظ نرخ رشد علم در منطقه مقام اول را طی چهار سال گذشته کسب کرد، در حوزه ریاضی مقام 12جهانی، در کامپیوتر مقام 13 دنیا، مکانیک و شیمی نیز به ترتیب مقامهای 17 و 18 جهان را به خود اختصاص داده است.

وی با اعلام اینکه در هفت شاخه علمی، ایران رتبه اول منطقه را دارد و در هر سه سال نیز میزان تولید علم در کشور دو برابر افزایش داشته است، اضافه کرد: محققان ایرانی در طول دولت نهم حدود 17هزار و 88 مستند علمی را نمایه کرده اند که در این خصوص با شش پله صعود در جایگاه 24جهان قرار گرفته ایم و از لحاظ شمار مقاله های علمی نمایه شده در جایگاه بیست و سوم دنیا قرار داریم.

دبیرکل جمعیت ایثارگران تصریح کرد: از سال 42 تا 57 حدود 841 مورد اختراع در کشور ثبت شد، از سال 57 تا 83 نیز شمار اختراعات ثبت شده در ایران به چهار هزار و 640 مورد رسید و ظرف سالهای 84 به بعد نیز شمار اختراعات ثبت شده در کشور حدود 200 هزار مورد بوده است.

فدایی با اعلام اینکه در سال 56 ایران در حوزه بهداشت و درمان جز 30 کشور آخر دنیا محسوب می شد اما در حال حاضر از جمله 30 کشور برتر جهان به شمار می رود، افزود: با نگاهی کوتاه به این آمار می توان به حجم کارهای صورت گرفته ظرف چهار سال اخیر پی برد و آن دسته از افرادی که عقیده دارد ظرف این مدت هیچگونه کاری صورت نگرفته بی انصافی کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات و دستاوردها برای ایرانیانی که به دنبال پیشرفت کشور هستند افتخار بزرگی محسوب می شود، گفت: اما روزانه شاهد هستیم که دولت در سایتها، پیامکها و... آنچنان مورد عملیات روانی قرار گرفته که حتی برخی از نیروهای حزب الهی نیز در مقابل تخریبهای غیر منطقی آنها دچار شبه و ابهام شده اند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران با انتقاد از تخریبهای بی منطق و غیر کارشناسی رقبای اصولگرایان در حوزه دولت بیان کرد: دولتهایی که در حوزه عدالت اقتصادی قرار بود کشور را به توسعه رهنمون کنند مگر نه اینکه سرمایه داران را سرمایه دارتر و فقرا را فقیرتر کردند و به این شکل فاصله طبقاتی اقشار جامعه بیشتر وبیشتر شد.

فدایی با اعلام اینکه همان دولتها را شاهد بودیم که شعار توسعه اقتصادی را انتخاب کردند اما آرام آرام از انقلاب فاصله گرفتند و با بهانه رشد اقتصادی عدالت را قربانی کردند، اظهار داشت: شاهد بودیم که به بهانه آزادی بی بند و باری در کشور ایجاد شد و یا بهانه سیاست تنش زدایی مردم را در آستانه ذلت قرار داده بودند.

دولت نهم در سیاست خارجی خود عقب نشینی نکرد

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سیاستهای منفعلانه دولتهای گذشته در حوزه سیاست خارجی و ایستادگی دولت نهم در این عرصه گفت: آن زمان که دولت شعار سیاست تنش زدایی را مطرح کرد آرام آرام در عرصه بین الملل کوتاه آمد و به درخواست کشورهای خارجی آزمایشگاه های هسته ای خود را تعطیل کرد اما دولت نهم در مقابل زورگویی های خارجی علیه ایران ایستادگی کرد و از مواضع خود کوتاه نیامد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران همچنین یادآور شد: آن زمانها شورای امنیت ملی به این جمع بندی رسید که باید مقاومت کرد و مسئولیت این امر را در اختیار دبیر شورا قرار داد اما دبیر شورا در حالی وارد فرانسه شد و به رئیس جمهور این کشور اعلام کرد که در صورت اعمال فشار علیه مردم ایران این کشور از معاهده هسته ای خارج می شود که در مجلس طرح سه فوریتی در مورد معاهده هسته ای بر خلاف این ادعا مطرح شد و همین اعضای مجلس نیز مبادرت به تحصن های جمعی و طرح مسئله خروج از حاکمیت کردند.

فدایی با اشاره به اینکه تا پیش از آغاز به کار دولت نهم تجمل گرایی تبدیل به یک عادت شده بود، عنوان کرد: این تجمل گرایی و رفاه زدگی در حالی در آن زمان وجود داشت که امروز دولت برای نهار و شام سفرهای استانی در مناطق محروم با مشکل مواجه می شود.

وی با اشاره به اینکه عده ای نیز در این راستا مدعی شده اند که شرایط مملکت اضطراری و بحرانی است، اضافه کرد: عده ای چندی پیش از طیف رقیب مسئله طرح دولت وحدت ملی را مطرح کرده بودند و با طرح این قضیه مدعی شده بودند که به این خاطر که احساس کرده اند کشور در شرایط خاص و بحرانی قرار دارد باید این دولت تشکیل شود اما باید در نظر داشت که در ادبیات سیاسی زمانی این طرح مطرح می شود که کشور در پی بحرانها و چالشهای به وجود آمده نمی تواند ادامه حیات بدهد و باید دولت وحدت ملی تشکیل شود و همواره از آنها نیز پرسیده شده که چگونه به این نتیجه رسیده اند که بحران در کشور ایجاد شده و جامعه در شرایط اضطراری قرار دارد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران با اعلام اینکه عده ای از الان مسئله صیانت از آرا را مطرح کرده و مدعی احتمال تخلف در انتخابات هستند، عنوان کرد: نباید فراموش کرد که طی دوره های مختلف انتخابات زمانی که یک طیف در راس امر قرار داشت ناگهان طیف رقیب رای می آورد و این امر به سود هر دو طیف طی دوره های گذشته تکرار شده است.

55 درصد از شرکت کنندگان به احمدی نژاد رای می دهند

فدایی با اعلام اینکه برخی از افراد در این بین فقط با رویکرد عملیات روانی وارد صحنه شده تا انتخابات را با موج روانی که ایجاد می کنند به سود خود تغییر دهند، افزود: طی شش ماه گذشته با روشهای علمی و کارشناسانه ای نظرسنجی های مختلفی صورت گرفت که بر اساس مجموع نتایج آنها 67 درصد از مردم در انتخابات آتی شرکت می کنند و از این تعداد 55 درصد نیز به احمدی نژاد رای خواهند داد.

وی اعلام کرد: در ضمن چندی پیش نیز مطلع شدیم که برخی از افراد کمیته ای را تشکیل داده اند که در آن اردوگاهی افراطی شکل گرفته و بر اساس برنامه هایی که در آن مجموعه تهیه شده قصد انجام رفتارهای ساختارشکنانه را از سوی نامزدهای خود دارند.

وی در پایان گفت: عقیده ما بر این است که گفتمان انقلاب اسلامی در کشور در دولت نهم دوباره احیا شده و بهترین عامل برای ادامه این گفتمان نیز احمدی نژاد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد