وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

تکذیب حمایت آیت الله منتظری از کاندیدای خاص

یکی از نزدیکان آیت الله منتظری بعد از تماس با شخص آیت الله منتظری هرگونه حمایت ایشان از کاندیدای خاص در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به شدت تکذیب کرد.


روز گذشته پایگاه اطلاع رسانى حزب اعتماد ملى، خبری به نقل از آیت الله منتظری مبنی بر حمایت از مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرده بود.

به گزارش این پایگاه خبری آیت الله منتظرى در جمع دوستان و نزدیکان خود در پاسخ به این سؤال که شما از کدام کاندیدا در این دوره حمایت مى کنید گفته است:« اگر نظر شخصى مرا مى خواهید من از آن کسى حمایت خواهم کرد که هم اکنون عمادالدین باقى از او حمایت مى کند.» عمادالدین باقى حمایت رسمى خود را در این دوره از مهدى کروبى اعلام کرده است.

در همین حال محمود دردکشان از فعالان سیاسی قم و از نزدیکان آیت الله منتظری در گفتگو با «فرارو» بعد از تماس با شخص خود آیت الله ضمن تکذیب هرگونه اعلام حمایت آیت الله منتظری از کاندیدای خاص گفت:« اساسا آیت الله منتظری بر اساس مبانی که دارند در مناسبات انسانی و حریمی که برای شخصیت انسان ها قائل هستند به هیچ وجه وارد فاز متولی گری و قیمومیت برای انسان های نمی شوند چرا که اعتتقاداتشان این اجازه را به ایشان نمی دهد.»

وی در ادامه افزود:« لذا آیت الله منتظری این جو را هم در سی سال انقلاب به طور جد و حتم رعایت کرده اند و در مناسبت های مختلف به خصوص انتخابات ها هرگز از کاندیدای خاصی حمایت نکردند چون این رویه ایشان نبوده است. بنابر این خبر حمایت آیت الله منتظری از کاندیدای خاص به شدت و جدیت تکذیب می شود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد