وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمایت جامعه اسلامی مهندسین از احمدی‌نژاد

به گزارش باشگاه خبرنگاران،مهندس مهدی اسماعیلی با اشاره به برنامه‌های انتخاباتی تشکل متبوع گفت: دفاتر استانی جامعه اسلامی مهندسین حمایت خود را از دکتر احمدی نژاد اعلام کرده‌اند و شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین به زودی تصمیم تشکیلات را اعلام خواهد کرد.

وی گفت: رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات و تداوم گفتمان عدالت و پیشرفت، اسجام اصولگرایان است.

 وی در واقع موج عدالت خواهی دولت نهم را از مهم ترین دلایل ورود موسوی به عرصه انتخابات دانست و گفت: هر چند موسوی دراظهار نظرهای اولیه موضع انتقادی و نسبتا تند به دولت نهم دارد، ولی این فضای ایجاد شده برای میرحسین موسوی به دلیل تغییراتی است که دولت نهم ایجاد کرده است.

عضو شورای مرکزی جام اظهار داشت: موج عدالت خواهی دولت نهم باعث شده که شخصی مانند میر حسین موسوی احساس کند که فضا طوری است که می تواند کاندیدای ریاست جمهوری شود.

وی در ادامه گفت:موسوی مرزبندی مشخصی با اصولگرایان داشته و دارد، از طرفی دو دهه سکوتش قابل تامل می باشد، ولی باید دید موسوی دهه چهارم با دهه اول چه تفاوتی کرده است.

اسماعیلی تاکید کرد:اگر او به لحاظ فکری همان موسوی دهه اول باشد در جبهه رقیب قرار دارد و در این خصوص نیز ما باید رقابت شرافتمندانه ای با وی داشته باشیم.

وی اظهار داشت:موسوی از نیروهای انقلاب است و ورود او به صحنه رقابت، عامل مقوم نظام و ارتقای سرمایه‌های اجتماعی است، نیروهای نظام، شیفته خدمتند و حتی رقابتشان هم برای استحکام نظام است و هم افزایی توانمندی‌های نیروهای نظام ثمره حضور مهندس موسوی است.

اسماعیلی تاکید کرد:رقابت ما متعهدانه به آرمانهای نظام و تعامل ما با یکدیگر هم افزا برای تعالی ایران خواهد بود، دست یکدیگر را به رقابت می فشاریم و تعالی ایران را در پرتوی همکاری سازنده پاس می‌داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد