وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

مواضع هسته ای میرحسین موسوی

مسئله پیشرفت تکنولوژی هسته‌ای در سطح دنیا به تدریج از مسئله حرکت به سمت تولید سلاح‌های هسته‌ای در حال جدا شدن است.

به گزارش ایلنا، مهندس میرحسین موسوی با بیان این مطلب گفت: الان بیشترین نگرانی‌ها درباره مسئله هسته‌ای، مربوط به تولید سلاح‌های هسته‌ای است که نوشته‌ها و اظهارنظرهای غربی‌ها بر آن تاکید دارد. بحث تعلیق و تحریم‌ها هم در این خصوص بوده، ولی هم اکنون امیدواری‌هایی در مورد تغییر نگرشی فضای بین‌المللی ایجاد شده است.

وی درباره میزان تاثیر انتخابات آتی در تصمیم‌گیری‌های کشورهای غربی در مورد مساله هسته‌ای گفت: البته رفتن و آمدن دولت‌ها، در تصمیمات آنها تاثیر می‌گذارد، ولی به طور کلی جامعه جهانی به سمت کنار آمدن با موضوع دستیابی ایران به تکنولوژی هسته‌ای و کاهش تنش‌ها حرکت می‌کند.

میرحسین موسوی درباره نحوه تعامل و برخورد دولت در خصوص مساله هسته‌ای افزود: باید امیدوار باشیم که دولت به دور از ماجراجویی، جامعه بین‌الملل را در این تصمیم همراهی کند.

همچنین موضوع هسته‌ای نباید به مسئله‌ای برای مصرف داخلی بدل شود که برای بهره‌گیری در برخی تبلیغات از آن استفاده شود. این موضوع ضایعاتی نیز برایمان به همراه داشته است.

وی در پایان تاکید کرد: با حرکت به سمت عدم بهره‌برداری تبلیغاتی و جلوگیری از شیوع تفکر حرکت به سمت تولید سلاح هسته‌ای در جامعه بین‌المللی، می‌توانیم مشکلات پیش‌رو را برطرف کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد