وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

وبلاگ خبری جلسات هفتگی جبهه حامیان ولایت

آدرس دفتر مرکزی : تهران - میدان انقلاب اسلامی - جنب سینما بهمن - پلاک 32

حمیات رقیب خاتمی در انتخابات ۷۶ از میرحسین موسوی

ناطق نوری عضو جامعه روحانیت مبارز و مشاور ارشد مقام رهبری، با حمایت از میرحسین موسوی خطاب به خاتمی گفته است: شما به سراسر کشور سفر کن و بگو که “من کنت مولاه فهذا میرحسین مولاه “! هرکاری می توانید بکنید تا میرحسین رای بیاورد.
به گزارش تریبون به نقل از سایت امید۸۸، ناطق نوری گفته که من در دولت میرحسین با اینکه با هم اختلافات داشتیم ولیکن وی احترام مرا همیشه داشت ولی احمدی نژاد هیچ احترامی برای من قائل نیست.
ناطق نوری همچنین گفته است که من یک تار موی هاشمی را به احمدی نژاد نمی دهم. من همانی هستم که اگر در دوم خرداد۷۶ با هاشمی بودم رای می آوردم و این همه مشکل دیگر وجود نداشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد